muzica frantuzeasca, fotbal, cafea…

M-am trezit si m-am gandit sa fac cafea. Fac rar, fiindca nu prea bem cafea, dar azi voiam sa fie treaz umf, fiindca trebuia sa mergem sa-si caute costum de nunta. Si-asa se plange tot timpul ba ca stau prea mult, ba ca merg prea mult, ba ca se plictiseste, ba ca i-e foame, ba ca vrea sa fumeze, ba ca el ma asteapta afara, macar sa nu il vad cascand toata dimineata.

Asa, si zic ca fac cafeaua, apoi imi aduc aminte ca acum vreo doua-trei luni cumparasem un radio-casetofon cu mp3 cd si nu l-am pus in functiune de atunci, asa ca l-am scos din cutie. Am insistat sa fie cu casetofon, fiindca aveam eu 3-4 casete vechi pe care vreau sa le mai ascult, asa ca azi, cu simtul olfactiv euforic de la aroma de cafea proaspata, pe muzica frantuzeasca veche, l-am trezit pe umf si am petrecut o minunata jumatate de ora pe balcon, privind la lumea de afara si trezindu-ne pe muzica, rizind de pixica ce a testat cafeaua lui umf cu varful cozii si pregatindu-ne pentru o zi plina.

Si totusi, in ziua asta plina, am mai avut un moment de calm si liniste – vreo doua ore dupa prinz, in care am citit si am si atzipit un pic. Si m-am trezit si mi-am adus aminte ca azinoapte am visat germani. Am visat germani, am visat germania, am visat ceva de o scoala in germania, am visat ceva si de niste hitleristi suparati si de niste autobuze… Parca toata noaptea numai de germani si germania am visat. E vreo simbolistica aparte a visurilor legate de germani sau germania? De exemplu mamaie cand visa paini, pite, cozonaci sau alte produse de panificatie stia ca a doua zi urma sa vina cineva de departe. Tot asa, cu germanii ce-o fi? O fi semn ca ziua aia isi cumpara umf costum de ginere? Si daca se repeta visul, ce se intampla?? Cate costume poate sa-si ia?

Si dupa alte plimbari, cautari, sarbatoriri, jumatati de pizze si discutii, am ajuns inapoi acasa la noua jumate si am cautat cu interes pe ce program e meciul, fiindca am pariat pe el. Nu primul, cu elvetia si cehia, ala deja s-a terminat si na, banuiam ca o sa bata cehii, ci asta cu turcia si portugalia. Miza e foarte mare. Nu bani, aia nu m-ar face sa fiu asa atenta la meci (pe naiba! acum e meciul si eu il ascult, dar scriu pe blog! na atentie! – si au si anulat un gol pentru portugalia ca era din offside, dammit!!!). Am pariat cu umf pe masaj.

Hai portocalia! Daca bateti turcii imi primesc 20 de minute de masaj. Si daca-i bateti la diferenta de minim 2 goluri am si bonus de masaj la talpi. Partea proasta la pariul asta e ca s-ar putea sa bata turcii, si atunci trebuie sa-i fac eu masaj lui… Macar daca fac egal ne facem reciproc 😀

Imi intorc atentia la meci, tineti-mi pumnii! Adica nu mie, portugaliei!

4 Comments »

  1. 1
    teribilisimo Says:

    Yeeeee!!!
    Masajul trebuie sa inceapa.

    (as dori sa profit de ocazie pentru a multumi pe aceasta cale… blah blah.. portocaliei, turciei, arbitrilor si tuturor jucatorilor care au facut posibil acest masaj 😛 hihi)

  2. 2
    sofia Says:

    Dia, eu zic sa incepi sa joci la pariuri, vad ca ai fler!

  3. 3
    sofia Says:

    A, ai gasit sau nu costum de ginere?

  4. 4
    teribilisimo Says:

    gasit costum, lasat la scurtat pantaloni, il iau miercuri.
    venit verighete intre timp.

    ps: azi am pariat pe germania… sa vedem daca mai primesc masaj si daca e si cu bonus au ba.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

