Esentialul

Se pare ca iar mi-a scapat esentialul, in vizita de ieri la bucuresti, fiindca pe drum inapoi am aflat la telefon ca eu ma dusesem ca zuza sa-mi cumpar pantofi, cand de fapt cel mai bine mi-as fi petrecut timpul la tirgul de ciocolata. 😦 offff!

Auzi la mine, pantofi! Cand puteam sa ma duc la riurile de ciocolata care trebuie sa fi curs. Am cautat pe net, odata ajunsa acasa, si netul zice ca a fost festivalul inghetatei si ciocolatei. Ok, 2-0 pentru festival, avea si inghetata si ciocolata. Insa cred ca e mai bine ca n-am ajuns acolo: doar am o silueta de recapatat la perfectie pana la nunta! Nu era sa ajung in tara minunilor si numai sa privesc frumos… Deci, mai bine ca n-am ajuns. Asa macar am pantofi, adica pardon, sandale, de nunta 🙂 (si ace de par care costa cam mult, daca ma intrebi pe mine, si monstruos de mult daca il intrebi pe umf)

Dar cel putin am vazut GayFest-ul. Cam tot atatia jandarmi, reporteri si fotografi cati gayfesti, cand i-am vazut eu. Mda, lipsit de spectaculozitate. Si nu compenseaza deloc deloc pierderea festivalului inghetatei si ciocolatei…

Acum e dimineata, abia m-am trezit, dupa incercari repetate de a adormi la loc in timp ce pisica avea obiectii, si mi-e foame… noroc ca am facut aseara orez cu lapte; poate asta compenseaza cat de cat. Cu un pic de scortisoara deasupra… sigur imi trece de toata ciocolata si inghetata 🙂

3 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Dia, azi esti la ciocolata, ca a zis Sot, ca esti la Bucuresti! Recunoaste!
    ce chestii de pus in par?
    Ce sandalute……fara rochie?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    pai stiu materialul de rochie. macar din amintiri. pot sa imi iau accesorii, asa, vag in ton, vad eu apoi cum se potrivesc.

    iar la ciocolata tot n-am fost. am fost la cineva bolnavior, s-o inveselim un pic.

  3. 3
    Beeline Says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Beeline.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

