Help, please…?

ce font e?

Stie cineva, din intamplare, ce font e asta din imaginea de mai sus? Sau stiti pe cineva care s-ar putea sa stie ce font e?😀

Mi-au venit invitatiile, si acum mi-am dat seama ca vreau sa fac si bucatica aia cu orele la biserica si la restaurant, cu acelasi font, numai ca nu stiu cum se numeste… Si trebuie sa aflu pana in weekend, cand vreau sa le fac🙂

Heeeeeelp…

 

Later edit: Am gasit ce-mi trebuie. Multumesc Lizzie🙂 Monotype Corsiva e aproape identic. il folosesc pe asta, doar F-ul difera, dar pot trai cu asta🙂
A bit later edit that the latest edit: Multumesc Sofia🙂

2 Comments »

  1. 1
    Cristina Says:

    Cred ca este Lucida Calligraphy, seamana mult mai bine.

  2. 2
    Cristina Says:

    Ai dreptate, e Monotype Corsiva!
    Mie si F-ul mi se pare la fel …


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

