Cursuri de dans

Am învaţat aseara primii pasi de vals. Si i-am repetat cu conştiinciozitate, aratând ca doi roboti care învaţă sa se miste. Doi oameni de tinichea putin cam neunsi pe la incheieturi. I-am prins, doar că trebuie să învăţăm să îi facem într-un fel care să nu ne facă să părem aşa caraghioşi.

Ochi in ochi, 1-2-3, 1-2-3, ne bufneşte rîsul pe amîndoi. Celălalt stîng, iubitule. Ah, acum am gresit eu! Mergem înainte. Lasă ca în 10 şedinte ne iese nouă… Nu vrea domnişoara care ne învaţă şi ne păstrează ritmul (că noi nu reuşim) să vină cu noi la nuntă? Şi dupa câteva valsuri în care ne-am obişnuit cu paşii, a început latino. Sa fi fost cha-cha? Oricum am prins paşii si acolo, mai avem puţin şi ne declarăm genii dansatoare. Să vedem peste 3 lecţii cum zburăm prin sală, de ne trimti aştia la concurs. Dar nu, o să trebuiască să-i refuzăm, n-avem timp de concursuri. Noi avem treburi mai serioase: să nu ne împiedicăm unul în celălalt la nuntă. 🙂

2 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    valsul…partea usoara a nuntii! Stai sa vezi:D!

  2. oare ai invatat vals vienez dupa fimuletele postate de noi pe youtube? Daca da speram sa-ti fi fost de ajutor iar daca vrei sa postezi filmuletul aici si pentru prietenii tai noi suntem deacord.

    si linkul cu vals http://www.youtube.com/watch?v=-filWeB0jQg


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

