Noul meu stress – invitatiile de nunta

 – Atentie! Articol lung cat o zi de post! Si n-are nici poze multe… –

Noul meu stress e putin mai vechi de fapt, fiindca a devenit stress asa, prin trecerea timpului. Acum vreo luna am inceput sa ma uit pe net dupa invitatii. Era cam pe la jumatatea lui aprilie. Si dupa ce am cautat vreo doua zile, am gasit ce voiam eu. Una haioasa, cu mireasa pe o bicicleta, care-l cara pe mire in cosuletul bicicletei, si cand trageai invitatia bicicleta se misca si ea.

Bicicleta

Dupa ce am gasit-o, i-am facut si un text. Si aparent era un text prea banal pentru asa o invitatie, asa ca am aruncat o noua privire de ansamblu asupra situatiei, mi-am chemat muza, i-am aratat invitatia si i-am spus: imi trebuie un text la fel de haios ca ea. Fa-ti treaba si inspira-ma!

Si.. a iesit o poezioara cu 6 strofe, cu versuri de gradinita, deci potrivita la fix invitatiei, cu biciclete, fara calesti si cai, cu masini… tot ce se putea folosi sa ajungem in luna de miere. (Nu pun textul ca poate rideti de el si se supara muza si nu mai vine a doua oara. Le trimit doar la cerere. Si-asa s-a cam sucarit ca ea inspira poezii serioase, nu versuri de amuzament usor, asa ca ale mele.)

Apoi am ajuns acasa si i-am aratat lui umf mareata realizare. Umf a citit si a spus „DA! Super! Asta punem pe invitatii!”. Speram eu sa ma sustina, ca doar de-aia l-am ales, ca e la fel de nebun ca mine. Facem noi invitatia in versuri, dar, ii dau eu vestea proasta, mai trebuie sa bagam pe acolo si niste ore, o biserica, un picior de nasi, niste parinti, un restaurant… chestii serioase. Unde pisici mai incap pe langa alea 6 strofe?!

Si tot eu ii propun (ma gandisem la toate, pe drum spre casa): vorbim cu aia de ne fac invitatiile, sa ne mai agate o foaie, un cartonel, ceva, de snuruletul invitatiei. Mai mititel, si pe care sa scrie partea serioasa si banala. Si, peste 2 zile facem si comanda pe mail, la publiserv.ro, la oradea. Era lunea din saptamana cu Pastele. Am si sunat, sa intreb daca la invitatia aia cu bicicleta pot adauga un cartonel separat, si mi-au spus acru ca nu. Decat daca le trimit eu cartonul, taiat de mine, doar sa-l imprime. Eh, pai si atunci ce nevoie mai am de voi, zic eu? Lasa ca ma descurc eu cu cartonelul.

Cam pe miercuri imi raspund la mail. „ Asa cum scrie si pe site, acest cod este indisponibil. Va rog sa va alegeti alt model!” Au! Ma duc sa ma uit iar pe site. Hmmm.. da, acum scrie… Dar cum sa-mi aleg alt model cand eu am facut poezioara cu biciclete?! Pai nu se poate. Hai sa caut prin alte locuri. Imi aliniez o lista de 5 numere de telefon de la agentii care au invitatia pe site. Primii doi n-au pe stoc. Al 3-lea are. invitatiipentrununta.ro

Domle, sigur le ai pe stoc, ca am mai facut eu comanda si mi-au zis ca nu mai sunt. Da domnisoara, le avem pe stoc. Aveti 200? Avem. In cat timp le faceti? Pai in 2 zile verificam daca intra textul la tipar, si inca 3 zile sunt gata. Buun, pai ii trimit omului mail cu comanda, cu textul, bla bla. Asta era miercuri pe seara. Vineri, sun.

Domle, am trimis si eu un mail acolo, si n-am primit nici o confirmare, nici o proba de tipar, nimic. Ziceati 2 zile. Aa, zice, da, am primit mailul, dar e vinerea mare si nu lucreaza nimeni la tipografie. Mai dureaza un pic, Abia saptamana viitoare facem proba de tipar, si pe 5 mai sunt gata. Asta e, imi zic, si-asa nu mai lucreaza nimeni pana atunci, asa ca e ok si 5 mai. Si astept o saptamana.

Pe 5 mai, astept toata ziua si nimic. Marti ma suna una. De la invitatii. Care invitatii? Invitatii de nunta. Care invitatii de nunta madame, ca am sunat la vreo 5-6. invitatiipentrununta.ro. Aha! Voi! N-am primit nici macar proba de tipar! Unde e? Pai, stiti, nu le avem pe stoc. Pooooftiiim?! N-ati zis ca le aveti pe stoc cand am sunat si am facut comanda, acum 2 saptamani? Pai, domnul cu care ati vorbit nu avea acces la stoc atunci si … Si ce? A zis asa, din amintiri? Oricum, nu le mai avem, dar putem sa facem comanda la Oradea de ele, doar ca dureaza cam 10 zile, desi nu pot sa garantez ca vor fi chiar 10 zile. Asteptati, sau va alegeti alta?

Mda, evident, am ales varianta 3. Ma duc la altii. Dupa inca doua agentii contactate telefonic si inca trei in care am intrat in oras m-am convins deplin: toti le comanda de la Oradea! si la oradea nu le au!!!! Deja sunam la agentie si cand ziceau ca verifica la furnizor ii intrebam eu: de la oradea le luati? da – raspundea o voce putin surprinsa. Atunci nu le aveti, nu va faceti griji, completam eu.

Si cum era clar ca tot universul comanda invitatii de la oradea, mi-am zis ca am avut eu ghinion cu ei, sa mai incerc o data. Intru iar la publiserv.ro si gasesc alte invitatii, cu masinuta, care s-ar potrivi cu poezioara (acum asta e partea importanta, ca nu mai chem muza pentru fiecare invitatie – trebuie sa se potriveasca ele cu poezia).

Masinuta

Sun intai si intreb – le aveti? Doar 200, mi se raspunde. Mai nou imi trebuie 250, la o recalculare sumara. Bun, zic, le iau pe astea 200 si mai imi dati 50 din altele, din aceeasi colectie. Sun in 10 minute sa-mi confirmati ca aveti 200 din astea si 50 din alelalte, cu fereastra.

Fereastra

Si sun. Imi confirma, dau comanda. Deja era 7 mai. Doua zile mai tarziu, imi trimit proba de tipar. Intra poezioara pe invitatii. Pe amandoua. Ok, zic fericita, dupa ce am verificat ca n-au gresit litere, data, chestii; dati-i drumul, de urgenta, le astept  in 3 zile. Prin posta sau curier, ma intreaba ei? Curier, ca e mai rapid, zic eu.

Doar ca 30 de minute mai tarziu primesc mail inapoi de la ei. „ Comanda dumneavoastra a fost confirmata insa am o veste nu prea buna… Din pacate codul 32.048.7302 nu mai este….Nu prea buna, a? Pai bine madame, nu mi-ai confirmat ca le ai? – astea erau alea 200 cu masinuta – Pai da, cand v-am confirmat le aveau, dar pana ati facut comanda, s-au evaporat. Le-au furat extraterestrii din depozit pana sa dati comanda ferma. In alea 2 minute de cand mi-ati confirmat telefonic si pana sa trimit eu mailul de acum 2 zile? Fix atunci! Mda. Seriozitate pe ei cat cuprinde. Am vrut sa-i dau naibii si pe astia, dar mi-am adus aminte ca tot universul ia invitatii de la ei si ca tot acolo ajung.

Dupa o criza de nervi in care toate farfuriile din bucatarie tremurau de frica mea, m-am intors calma la calculator, am cautat altele – sa se potriveasca cu poezia, cum ziceam – si i-am raspuns la mail. Din astea aveti 250? Astept confirmare scrisa, ca de la aia telefonica nu ma astept la nimic.

Avion

Sambata vine mail cu proba de tipar. Pusesera poezia in asa fel, incat trebuia sa citesti de la dreapta la stanga. Erau primele trei strofe pe o coloana in dreapta si urmatoarele trei pe o coloana in stanga. Dupa nervii de ziua precedenta, ma bufneste un ris isteric si ii zic lui umf, care ma tot intreba de ce rid, ca mai bine sunam oamenii si ii invitam telefonic pe toti, ca noi n-o sa ajungem vreodata sa ne facem invitatii, cu norocul care ne urmareste 😀

Le-am trimis mail cu asezarea corecta a strofelor, incat sa inteleaga si aia care nu sunt obisnuiti sa citeasca in ebraica, si azi mi-au trimis din nou proba de tipar, sa confirm comanda. Nu era decat poza cu asezarea buna a strofelor, si scria: „Buna ziua. Asa?” Le-am raspuns si eu: „Exact asa.”

Acum astept zambind, ca a trecut o ora de cand le-am raspuns, sa vad ce se mai poate intampla. 😀 Deja a devenit un joc interesant. Trebuie sa urmeze ceva, nu? 😀

11 Comments »

  1. 1
    Cristina Says:

    🙂 🙂 🙂
    Ori nu va mai ganditi, ori va pregatiti pentru orice continuare si, sa nu pierdeti timpul pana aveti raspunsul de la tipografie, invatati pe derost poezioara, sa o recitati pe rand la telefon de cateva sute de ori … 😉
    Cum nu sunt in target si nici nu aveti telefonul meu, as putra sa o primesc pe e-mail? Multumesc anticipat!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Eu o stiu deja 😀 Pot s-o spun oricand, chair si la telefon 🙂 Trebuie sa lucrez la curaj.
    Am vrut s-o spun unor prieteni, dar m-am rusinat, si mai bine le-am dat foaia, s-o citeasca singuri… 🙂 Dar uite, pot s-o scriu, totusi, si rog lumea sa laude muza ca sa nu se supere. 😛

    Diana şi Florin
    12 iulie 2008

    Noi, doi nebuni îndrăgostiţi,
    Ne întrebam dacă veţi vrea
    Să ne vedeţi căsătoriţi?
    – (fiindcă vom spune ‘Da’)

    Şi după ce ne cununăm,
    Cu mare pompă şi alai,
    Ne luăm valiza şi plecăm
    – fară caleaşcă (n-avem cai),

    Spre insule Mediterane:
    Canare, Malta, poate Creta,
    Sau către ţărmuri Corsicane,
    – Cu bicicleta!?

    Sau naşa noastră, Mădălina
    Ori naşul, George, după caz,
    Să ne-mprumute ei maşina?
    – Îi punem gaz!

    Parinţii, Nuţi, Viorel,
    Şi Viorica, Gabriel,
    Ne vor împinge-un pic la vale.
    – Spre Insulele Baleare?

    Vă aşteptăm atunci pe toţi
    Pentru petreceri ‘dansatoare’,
    Prieteni, unchi, fraţi, veri, nepoţi,
    – la Magic din Trivale.

    • 3
      adicocos Says:

      Supertare poezia-invitatie ! am citit-o in 2011 in cautare de ceva deosebit, si este. Sper macar sa fi fost folosita prima data de voi !

      • 4
        teribilisimo Says:

        Ar fi fost chiar haios sa fie folosita de altcineva inainte 😀

  3. 5
    sofia Says:

    Genial, ai promis ca te apuci sa scrii povestioare pt pitici…cred ca e momentul, acum inainte de nunta pari inspirata!
    Dia, nu te stresa, astea-s lucruri usoare, mie mi-a pierdul Sot, buletinul in vinerea dinaintea nuntii:))
    si fara buletin nu ne puteam ….stii tu ce:))

  4. 6
    oana Says:

    chiar e super poezia! mie nuntile nu-mi prea plac dar, daca as primi asa o invitatie, sigur m-as duce cu mai multa voie buna! 🙂

  5. 7
    Cristina Says:

    Foarte draguta! 🙂
    Sa aveti o nunta pe masura!
    Dar … sa aveti mai intai invitatiile concrete 😉

  6. 8
    daniela Says:

    poezioara, poezioara … dar sa nu ma uiti si pe mine 😀

    PS primesc si pe mail invitatia, nu fac nazuri

    PS2 soru-mea face invitatii de nunta la ea la servici, in caz de prapad pot sa-i cer o parere avizata 😀

  7. 9
    daniela Says:

    PS3 offt topic – de ce am o capatana albastra la poza??

  8. 10
    teribilisimo Says:

    dani, poezioara e mai sus in comentarii. M-am hotarit s-o scriu pan’ la urma, si acum intra cate 2-3 oameni pe zi care cauta texte pentru invitatii. Sper sa nu fie deja ‘fumata’ pana dau eu invitatiile 😀

    oricum, ti-o dau si pe aia reala, cand soseste. nu stiam ca sora ta e in domeniu, de… altfel intrebam.

    si cu capatzana albastra… sunt niste poze random si asta s-a nimerit. vrei altceva? Nu pot sa schimb poza, dar pot sa schimb setul de poze. Mai sunt doua seturi: niste animalute halucinante si niste imagini generate pe stilul fractalilor aproximativ.

  9. 11
    Mihaela Says:

    buna teribilisimo…vreau sa zic ca am ras copios la textul invitatiei tale…si noi cautam ceva in versuri si amuzant totodata; am gasit un fel de poezie care ne place foarte mult, dar mi se pare ca mai cere mult aranjata; te rog ajuta-ma daca poti cu ceva modificari ca parca versurile se termina prea de-odata…sau nu stiu cum sa spun…simt ca mai cere aranjata

    Dupa vreo 3 luni in care am tot “copilarit”,
    Un inel de logodna, EL mi-a daruit.

    Si pentru ca EA a acceptat a fi a mea sotie
    Am pus la cale o nunta ce de pomina o sa fie

    Va anuntam acum ca totu-i stabilit.
    Pe 28 August trebuie, negresit,
    Sa fiti martorii unui eveniment deosebit

    Cununia civila cam pe la 3 dupa-amiaza o sa fie.
    La Starea Civila semnam ca imi va fi sotie

    Iar pe la 4.30 seara in fata Domnului sot o sa-mi devina.
    Cununia religioasa la biserica Precista o sa se tina.

    Si cum prieteni buni si-au dorit sa ne fi nasi.
    Alaturii de parintii nostri, vom avea partasi
    La cununie doua familii, …… si ………..(?)

    In incheiere doar un amanunt mai e de adaugat:
    La 20.30, la ECLIPSA, incepe garantat
    O petrecere la care trebuie sa veniti neparat

    NOTA
    Si daca n-oti putea veni la nunta noastra de poveste,
    Pana pe 15 al lui Gustar va rugam sa ne dati de veste.

    nr.tel……………..
    nr.tel……………..

    * la strofa cu nasii (doua perechi) si parintii, cel putin, suntem in ceata de tot…nu stim cum sa bagam numele lor acolo….ca sa nu mai zic ca nici numele noastre nu stim unde sa le bagam; te rog ajuta-ma daca poti sau macar indruma-ma spre site-uri unde gasesc astfel de versuri amuzante…mersi mult


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

