a strange fact of life

Berea Redd’s e verde. (Cutia e verde, nu berea, desigur.) Motiv pentru care eu n-am gasit-o, desi am trecut de doua ori prin fata raftului cu bere din Carrefour, cautand o cutie rosie. Noroc ca am gasit-o apoi in cos, luata de tata. Asa am vazut ca e verde.

Si pe drum inapoi acasa am vazut o reclama in care anuntau cu pompa „Noi suntem cu o secunda inainte!” sau asa ceva, si erau trecute o ora, nu stiu cat, niste minute si 61 de secunde. (o sa ma documentez mai bine data viitoare, scuze, sa va spun exact cat era ora aia) Oare oamenii aia stiu ca nici secunda 60 nu exista? Ca de la 59” se trece la 0” ? Deci, practic, sunt cu 2 secunde inainte… ceea ce depaseste scopul 🙂

Si daca e vorba de reclame, m-a sunat umf sa imi spuna de una care l-a amuzat la un magazin de electronice/electrocasnice care te invita sa cumperi un anume televizor lcd, anuntandu-te ca iti dau toti banii inapoi daca echipa de fotbal a romaniei va castiga campionatul mondial. 😛 Sunt acoperiti, nu-i asa? 🙂

si-atat, acum, ca altele imi scapa si mi le voi aminti abia cand nu mai am laptopul deschis. si nu mai gasesc nici buton sa salvez articolul si sa-l postez mai incolo, cum faceam inainte. si-a schimbat wordpress interfata si am impresia ca a disparut…

Lasă un răspuns

