La vinatoare

E 6:45 vineri dimineata. Stau cu laptopul pe genunchi si scriu. M-am trezit acum 10 minute si am mancat. (Avem ‘recolta’ noua de ciniminis… si daca ma intrebati cum de nu ma plictisesc sa mananc dimineata dupa dimineata ciniminis, ei bine nu stiu, dar empiric vorbind, dupa teste aprofundate, nu ma plictisesc).

Pisica isi alearga coada!!? Aseara a facut aport din nou, vreo 15 minute, pana ne-am plictisit amandoua. Ma intreb uneori daca asta chiar e pisica…

De ce-s treaza de la ore din astea nefiresti? Fiindca plec la vinatoare. M-a apucat nebunia. Nu la vinatoare de animale, asa nebuna nu-s, n-as merge niciodata! La vinatoare de rochie de mireasa. Numai ca nu e chiar asa simplu. Mai intai si-ntai ca nu exista material cum vreau eu, asa ca materialul il vinam prima data. Peste o ora ne imbarcam la drum si plecam la bucuresti. M-am invoit la serviciu sa ma duc dupa material de rochie.

Treaba e ca nici mie nu-mi vine sa cred… Eu, cautand material de rochie? Eu, facand texte de invitatii… (in versuri, as putea sa adaug – asta am facut ieri dupa serviciu, vreo ora jumate). Eu, vorbind cu preotul pentru ora la biserica, eu cautand coafor! Cred ca m-a vrajit nunta asta cumva… Nu mai sunt eu!

O sa va povestesc avalansa de lucruri care inseamna o nunta, poate mai pe seara, daca am timp. Acum trebuie sa fug… ma asteapta materialele fine!

8 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    oooo, felicitari!!!

    si multa rabdare. te asteapta vremuri interesante! 🙂

  2. 2
    dani Says:

    da, felicitari amindorura si numai lucruri bune sa vi se intample vreo suta de ani de acu😛

  3. […] Asadar inca o pereche cedeaza si urmeaza cursul natural al lucrurilor […]

  4. 4
    sofia Says:

    aha, bine ca a dat si peste tine febra nuntii!
    Credeam ca n-o sa mai apuc vremea aia!
    Abia astept sa-ti iei chestii de nunta:D! Asta ca sa vin pe la tine sa vad:D!

  5. 5
    teribilisimo Says:

    multumim, multumim!
    (cu exceptia sofiei careia nu-i multumesc, ca pare sa se bucure de ghinionul altuia: auzi, a dat si peste mine febra!)

    Si vinatoarea s-a incheiat cu succes. Am fost cu doamna de la casa de moda si ne-a plimbat si mi-am ales material de rochie, care va fi totusi aurie, cum o voiam eu🙂

    A, si apropo, asta e al doilea val de „vremuri interesante”. (eu le zic probleme placute) Primul a fost cu restaurantul, lautarii, fotograf, filmograf, biserica. Acum urmeaza chestiile… mai materiale.🙂

  6. 6
    oana Says:

    eu abia astept sa vina si partea cu rudele….

    (na, am luat-o pe urmele Sofiei, ma bucur de raul altuia) 😀

  7. 7
    Mazgalici Says:

    Casa de piatra si WC din caramida.

  8. 8
    Stresu Says:

    Casa de piatra si multa fericire!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

