adevaratul fiu al varului mamei omida

Vrei sa afli raspunsuri despre viata ta pe care nu le poti gasi nicaieri? Sa-ti cunosti trecutul si viitorul si sa vezi cine te iubeste? Daca-l intalnesti la drum de seara sau sub soare lucitor? Winamp iti va spune toate astea! Nu ma credeti? Am aflat de la oana de pe blog 🙂

Winamp iti ghiceste, nu in cafea, nu in palma, nu in carti, ci in melodii. Se procedeaza in felul urmator (sau asa am procedat eu… sa fi gresit cu ceva?).

1. Cauti pe tot hardul toate melodiile pe care le ai (Adica search pe my computer dupa *.mp3), chiar daca au ajuns acolo accidental, ti le-au trimis prietenii sau dusmanii, daca nu le stii, nu le asculti sau nu le placi, daca au fost o gluma sau o curiozitate, ce rost are sa le tii pe hard altfel: macar asa au si ele un scop. Le pui pe toate in lista Winamp si casti obligatoriu gura la cate melodii ai pe hard si nu stiai de ele (2397 in cazul meu).

2. Te asiguri ca Winamp e pus pe Shuffle, si dai dublu click pe prima din lista sau asa, la intamplare, pe care-ti cade sub cursor. Apoi apesi tasta B pe tastatura, ca sa sara la urmatoarea melodie. Si o notezi pe aia la care sare.

3. Tot dai B pana se strang 20 de melodii, si apoi le pui in dreptul a 20 de intrebari care au aparut miraculos pe panza spalata de o baba indiana in fluviul Gange acum 150 de ani, in luna iulie cand un cais tocmai inflorea, gresind sezonul, si care s-au transmis pana la noi scrise pe peretii garajelor pana s-a gandit cineva sa le transfere in format digital si sa le dea lumii largi pentru a-si deslusi viata prin titluri de melodii.

Si sa va arat ce mi-a iesit mie (prima data, ca am de gand sa repet experimentul pana imi convine, sa fie clar!):

(a, si sa nu rideti de ce muzica am eu pe calculator)

1.Cum te simţi azi?
    Ciprian Porumbescu – Hora Brasovului
  (adica… da… fix asa ma simt azi, nici nu stiam cum s-o zic mai bine!)
2.Vei ajunge departe în viaţă?
    Sting – If I Ever Lose My Faith In You
  (doar daca nu-mi pierd increderea in tine?)
3.Cum te văd prietenii?
    P. Diddy – Bad boy for life
  (hehe! Nu stiu de unde a aparut melodia asta la mine pe computer, dar daca zice winamp, trebuie sa fie adevarat, nu? I’m baaaad (and mad)! :D)
4.Te vei căsători?
    Johann Strauss – Where The Lemon Trees Bloom
  (Hmm… sa intreb pe popa daca la ei in biserica infloresc lamai. Si zau ca nu ascult atata muzica clasica! Decat ca uitasem ca am pe hard un folder mare plin cu de-asta.)
5.Care e “tematica” prietenului tău cel mai bun?
    Kelly Clarkson – Since U Been Gone
  (Aici nu inteleg bine nici intrebarea, ce sa mai zic de raspuns?!)
6.Care e povestea vieţii tale ?
    Ileana Sararoiu – dar-ar naiba-n tine, dragoste
  (asa deci? dar ce mi-a facut mie dragostea? si m-a mai si marcat pe viata?!)
7.Cum au fost anii de liceu ?
    the cranberries – dying in the sun
  (cam arizi, se pare)
8.Ce mai poţi obţine de la viaţă în continuare ?
    vivaldi – La primavera-Danza pastorale
  (iar clasica! dar macar zice ca abia-s in primavara vietii, nu-i asa?)
9.Care e cel mai grozav lucru despre prietenii tăi ?
    Angela Similea – Ce-ar Fi Sa Fiu (o floare in gradina ta)
  (aa… florile lor??? Hmmm.. stiu, trebuie sa interpretez melodia: ca vor sa existe numai pentru mine, sunt buricul universului lor dolofan. Asa-i ca am prieteni buni? 😛 )
10.Ce se va găsi în magazine in acest weekend ?
    Danonino – Bate-vantul-frunzele, se-nvartesc moristile
   (Nu va luati de alegerile mele muzicale, da?! Si uite, va batea vintul printre rafturi, zice Winamp, n-are rost sa va duceti la cumparaturi in weekendul asta.)
11.Ce cântec te descrie?
   Natalie Cole – Miss You Like Crazy
  (sunt cam nostalgica, nu-i asa?)
12.Ce cântec îi descrie pe bunicii tăi?
  Mihai Traistariu – Tornero
  (Cine? De unde? Cand? Bunici mei au…  … plecat, de ceva vreme. Vezi melodia anterioara, cu Miss you like crazy 🙂 Sa se fi decalat ghicitorismul cu o melodie?)
13.Cum îţi merge viaţa ?
   Nicolae Furdui-Iancu – Treceti, batalioane romane Carpatii
  (al naibii de bine se pare! Inainte! Inainte! sau… La arme cu frunze si flori!)
14.Ce cântec îţi vor cânta la înmormântare ?
  Quarterflash – Harden My Heart
  (bine ca nu se decalase cu o melodie, ca treceau carpatii la moartea mea!)
15.Cum te vede lumea?
  Phoenix – Nunta
  (Bine mai, ma marit, dar ce, doar atat e de capul meu?! Dar bine, ce zice acolo… zici ca pe mine ma descrie: „rupta e din cer si mandra ca o stea”, da? 😛 )
16.Vei avea o viaţă fericită?
  Vangelis – Chariots Of Fire
  (Chariots of Fire, baby!!! Blazing through life!)
17.Ce cred de fapt prietenii tăi despre tine?
  richard gere – razzle dazzle
  (ii ameteste personalitatea mea extraordinara, evident!)
18.Râvneşte lumea în secret, după tine?
  Garbage – I think I’m paranoid (you can look, but you can’t touch)
  (Toata lumea! I-am vazut cum se uita! Ii tin la distanta!)
19.Cum poţi fi fericit, de unul singur?
  Persephone – Facing The Ruins
  (cam deprimant… chiar poti fi fericit de unul singur? eu nu.)
20.Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
  Duran Duran – I Don’t Want Your Love
  (si ma duc la manastirea de maici, nu-i asa? bun plan!)

7 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    dia, cum de nu ti-a fost lene sa aduni toate melodiile……….si apoi sa mai si stai sa-ti ghicesti:))!
    Interesanta metoda, dar prefer……sa astept sa vad ce -mi rezerva viitorul:))

  2. 2
    teribilisimo Says:

    cum, nu ai incredere ca minunatul winamp si melodiile lui iti vor spune cu acuratete viitorul? trebuie sa incerci.
    eu chiar ma gandesc sa ii pun intrebari specifice, sa vedem ce imi zice 😛 De exemplu „cat timp dureaza traversarea bucurestiului la ora 7:30 pm?”. Sper sa am pe undeva melodia aia cu „7 seconds” sau si mai bine imi descarc noua melodie „4 minutes” de la madonna.

  3. 3
    oana Says:

    ce tare e winampul asta!!! sa vezi tu daca ghicitoarele n-or sa primeasca de-acum clientii cu MP3 player-ul in loc de globul de cristal 😀

    si tie iti place muzica din Chicago? sau doar s-a nimerit pe-acolo razzle dazzle?

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Super, super, super – muzica din Chicago. 🙂 „All that jazz” imi pune intotdeaua un zimbet pe buze, oricat de gri ar fi ziua in care-l ascult. 😀

    „Razzle dazzle” e una din putinele melodii pe care chiar le ascult din ce s-a nimerit sa-mi aleaga winamp.

  5. 5
    oana Says:

    mie-mi place cell block tango, tari de tot versurile!

  6. 6
    Ella Says:

    Aoleu! ma doare burta, m-ai facut sa rad de mai aveam un pic si dadeam in plans :)) Mercic

  7. […] este de facut? Ei bine, solutia inventata de mine – si despre care am citit ulterior pe un blog ca se foloseste si pentru aflarea viitorului – este sa apas minunatul si extrem de […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

