un fel de dezmintire, sau adaugire

M-am gandit ca e posibil sa inteleaga cineva din articolul anterior ca excursia la munte din weekend a fost chiar o excursie, ca sa spun asa, la… munte. Apoi, noi am fost la munte, dar e ca si cum n-am fi fost, fiindca n-am facut altceva decat sa stam in cabana, in restaurant, sau sa mergem cu masina, ceea ce practic neaga tot scopul mersului la munte.

Am incercat sa ies de una singura, dar mai mult de o ora sambata si 20 de minute duminica nu m-am plimbat. Fiindca m-au sunat sa ma intorc. Nu cumva sa ajung prea departe, doamne fere, si sa trebuiasca sa iasa ei din cabana sa vina dupa mine 😛

Lasa, data viitoare nu mai merg cu prieteni/colegi umficesti la munte, ca am invatat ca astia ies din cabane numai cu masina – la ei picioarele sunt doar ca sa fie mai inalti, nu folosesc la mers.

3 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Dia, nu-mi vine sa cred ca ai fost la munte si ai stat in cabana…..acolo! daca mergeai la Dealul Sasului…..mai credeam….ca am avut si noi un weekend in care mai mult am zacut in cabana…da era cald si bine:D, si nu, noi nu mai caram laptop-ul dupa noi……

  2. 2
    dani Says:

    naspa fara laptop la munte! pai pe ce mai descarcati pozele cand vi se umple aparatu’ foto? 🙂

  3. 3
    Castelul Viselor Says:

    Pacat…ai atatea de vazut la munte…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

