ganduri razlete

 s-a facut frig…

n-am avut chef de scris zilele astea, dar acum ca s-a facut frig trebuie sa protestez. s-au trecut florile de primavara, au inflorit copacii si infrunzeste padurea. asta am observat-o zilele trecute cand am fost la ai mei la casa. le-am dat sticlele de iarna jos lui ingeras si veronicai, cele doua magnolii ale mele – nu mai rideti, daca asa ii cheama pe ei, e nepoliticos sa rideti! au fost „imbuteliate” peste iarna si abia au apucat sa se bucure de vintul de primavara ca s-a facut frig la loc. ieri chiar au cazut cativa fulgi, i-am vazut! am citit ieri intr-un ziar online ca la bucuresti a nins cateva ore peste noapte si m-am uitat la data: nu cumva s-a facut 1 aprilie fara sa stiu eu si se tin astia de bancuri? poate totusi e o problem si cu calendarul gregorian asta, si s-a mutat 1 aprilie mai devreme cu o saptamana, si se tine natura de shotii. am scris cu sh, ca sa nu scriu sotii si sa intelegeti sotzii. nu ca natura ar avea sotzii, dar eu stiu ce vreti voi sa intelegeti?

si ca sa fie totul bine si frumos, ca nu e destul de frig in oras acum, ma duc la munte. nu a fost alegerea mea, dar ma las dusa. imensitatile de gheata si liniste mi se par imbietoare pentru moment. poate imi vine iar cheful de scris. sau cheful de viata, de orice altceva. pare sa-mi lipseasca orice urma in ultimele zile. ba ma intreaba lumea daca mi s-au inecat corabiile. heh, ce sa le explici ca traim intr-un secol de siliciu si metal, corabiile s-au scufundat de mult, nu mai le gasesti decat in reportaje despre comori pe discovery civilisation.

dar nu, ale mele nu s-au scufundat, sunt bine-mersi, cu magellan in jurul lumii, cred ca au ajuns prin pacific ocolind americile pe la sud (ultima data cand am vorbit erau in patagonia), dar se cam plictisesc; acum cu sistemele de ghidare prin satelit si harti meteo avansate si avertizari de furtuni cu mult inainte, nu prea au periocle de infruntat si li se pare prea calm totul. nici macar o razvratire, toti se simt asa de bine ca zici ca sunt in croaziera, nu intr-o expeditie periculoasa in jurul lumii necunoscute, prin zonele unde-s dragoni si navigand cu teama sa nu cada de pe marginea pamintului. si-atunci, cu toata tehnica moderna, cum sa se scufunde corabiile? decat poate de prea mult aur aztec la bord, dar capitanii mei au scopuri nobile, nu jefuiesc bastinasi, asa ca nici macar asta nu se poate intampla.

intotdeauna mi-a placut cum suna patagonia. era prin jules verne, nu-i asa? in copiii capitanului grant, sau in altceva? era, sau ma lasa memoria? sa ma ajute cineva c-o informatie… (imi trebuie serviciu de informatori. cand il dezvolt destul de bine ma iau la intrecere cu sri-ul)

am dus pisica la doctor s-o sterilizeze, vinerea trecuta. acum ma uraste jumatate din familie. cealalta jumatate ma aproba. sau un sfert macar, celalalt sfert pare indiferent la situatie. pisica n-a avut vreo problema cu ideea ca nu va continua arborele genealogic. doar cu firele de la operatie a avut ea probleme. si cu hainuta pe care i-am facut-o ca sa nu poata sa si le scoata. a evadat cumva din hainuta si tot si le-a scos pana la urma, dar trecuse destula vreme incat sa fie ok. si acum zburda de fericire ca nu trebuie sa mai poarte hainuta. zburda asa de tare si asa de fericita incat azi m-a trezit de vreo 4 ori intre… o ora nedefinita din noapte (cand era bezna afara si nu vedeam ceasul ca sa stiu cat e) si ora 7 dimineata. alea 3 zile cat a stat imbracata se(ma) trezea la 7-8, asa ca incep sa ma gandesc daca n-ar fi o idee s-o imbrac seara la culcare… s-o vedeti ce interpretare de moonwalk al lui michael jackson face cand e imbracata, cadeti pe jos de ris. ar trebui sa dea reprezentatii pe scena.

si cum luni eram deprimata ca pixica era nefericita, imbracata (inca), si mai era si cerul innorat asa ca fiecare lucru parea si mai deprimant, s-a nimerit sa fie si ziua fara episod nou din serialul meu web, doza zilnica de fantasy de care am nevoie. si lipsa a continuat si marti, din motive tehnice. si a fost innorat si marti. si mai era si ziua in sine: maaaarti. ca un scartzait lugubru cand deschide Lurch usa casei familiei Addams. pana si pomii infloriti, in loc sa ma faca sa zimbesc ma umpleau de nostalgie si un dor ingrozitor de tara si de bunici. dar miercuri si-a revenit spectaculos. si chiar neasteptat, fiind miercuri si mijloc de saptamana. si frig al naibii, dar a debutat cu soare. chiar daca a fulguit la prinz. si cum tot fac retrospectiva meteo a saptamanii, sa va spun ca azi e soare. cel putin in coltul meu de lume. 🙂

am ajuns cumva pe blogul lui cabral ieri. si am pierdut aproape o ora pe acolo. de fapt gresesc, n-am pierdut-o, chiar mi-a placut s-o petrec frunzarindu-i articolele. si scrie mult, des, bine… o sa am motiv sa trec des pe la el pe blog.

daca tot vorbeam de bloguri, si-a facut blonda blog. tot andrei i-a nashit blogul. ca si pe al meu adica. tot el. cred ca-si face armata de bloguri, andrei asta. dar al meu nu-i prea razboinic, iar al blondei abia are 3 zile. halal armata! si oricum, la frecventa asta de 2-3 pe an, pana isi permite sa dea lovitura de stat si sa se instaureze conducator suprem, eheeeee! nu va faceti griji, nu se intampla mileniul asta! poate ca totusi are alte scopuri…?

a venit pauza de prinz. stomacul dicteaza actiune imediata, asa ca inchei aiurelile aici. pa-pa

2 Comments »

  1. 1
    cabral Says:

    Merci pentru aprecieri. Te astept oricand, baga si un comentariu…

  2. 2
    sofia Says:

    dia, nu uita ca tu esti nasa blogului meu! Intelgi?
    Iar nasii mai trec pe la finii lor ……:))
    Pupic!
    O sa fie fain la munte, ce fain…o sa fie romantic si fain:D!
    trebuie sa ne intalnim sa jucam Cluedo!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

