Vrea cineva un pisic?

Nu, nu vreau sa scap de pisica. Imi place pixica mea si o pastrez. Sper 🙂 Numai sa nu mi-o ia frate-meu inapoi… Dar nu i-o mai dau!

E vorba de alt pisoi, sau de mai multi pisici. Anume astia:

pisici1-2-3.jpg
pisici4-5.jpg

Ei sunt 5, iar pozele sunt mai vechi, de acum vreo cateva saptamani. Mai noi nu am decat filmulete, dar fiindca sunt mari si fiindca nu ma pricep sa le pun, am sa pun doar o captura de imagine dupa un filmulet, ca sa vedeti ca au ochisori. Si… n-aveti cum sa vedeti din poze, dar sunt foarte vioi si jucausi.

pisoi.jpg

Vrea cineva un pisoi? 🙂 I-am si numerotat, doar ca se miscau prea repede si nu mai stiu oricum care sunt 🙂

pisoi1-2-5.jpg

pisoi-2.jpg

3 Comments »

  1. 1
    patricia Says:

    nu mai pot sa ma uit sunt prea frumosi

  2. 2
    Catalina Says:

    Cat timp au in prima si a 2-a poza? Am si eu 3 pisicute si nu stiu cat timp ai si vreau sa aflu macar cu aproximare. Sunt exact (la varsta) ca cei din prima si a 2-a imagine. 🙂

    • 3
      teribilisimo Says:

      Nu mai am idee cate zile or fi avut. Cauta pe net la cate zile fac pisicile ochi si asteapta sa faca ochi. Atunci ai aflat cate zile au. Asa am aflat eu cu trei catei acum. Abia au facut ochi.

      PS: sper ca ai si pisica, nu doar pisicutele, ca altfel e tare nasol, la varsta asta…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

