poze cu animalutele noastre

Desi am vrut sa scriu animalutele mele in titlu, observati ca am zis ale noastre, da? Fiindca nici unul nu e strict al meu. Pisica (Pixie) a fost initial a lui frate-meu, acum e a intregii familii dar sta la mine pentru moment, iar catelul (Cedric) este de la inceput al intregii familii. (Si totusi, tot ale mele sunt! Sic!)

Pixie si ghemotocul de hartie preferat 😛

Pixie

 

Cedric, pe drum spre veterinar:

Cedric

 

Pixie, facand cascadorii pe marginea balconului:

 

Cedric si noul lui fratior:

 

Pixie, ascunzandu-se:

 

Cedric si jucaria (ieri, la 4 saptamani si 4 zile a latrat prima oara):

 

Pixie si alt ghemotoc de hartie… (ea e deja mare, are 7 luni)

10 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    super poze, misto pisica si cutulache 😛
    ma gandesc sa-mi iau si eu o pisicuta de apartament.. ce ma sfatuiesti diana? ce rasa?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Rasa? Nu stiu domle, trebuie sa fie de rasa pisica ta? Asa, pisica normala nu se poate? Stiu eu un puiut dragut care are nevoie de parinti. Acum e cu mamica lui, dar curind o sa vrea sa plece de acasa…

    A mea nu-i de rasa, sau bine, de o rasa o fi ea, de rasa pisiceasca, dar e tare dulcica si jucausa si cumintica atunci cand trebuie. Desi, sa fiu sincera, m-am uitat pe net sa vad de ce rasa se apropie asa, la colorit si trasaturi, si se pare ca se numeste anatoliana, e de origine de prin turcia Pixica mea.

    Oricum, am descoperit ca e mult mai simplu sa ai pisica decat caine, daca stai in apartament. Asta nu inseamna ca nu vreau si catel 😀 Doar ca si mai simplu ar fi sa stea amandoua la mama si eu sa trec sa le vad si sa ma joc doar 😀 🙂 🙂

  3. 3
    dani Says:

    pai fa poze la matzul ala mic sa-l vad si eu 😛

  4. 4
    oana Says:

    ce-ar mai smotoci cutulica al meu pisicuta ta! desi, in final, cred ca ar veni la mine tuflita si cu nasu’ zgariat. si cu cutu’ tau s-ar da mare si n-ar conta ca al tau catel (vezi ce elegant am evitat cacofonia?) e aproape la fel de mare ca ea. ar sti ca nu-i decat un puiut blegut si plin de chef de joaca.

  5. 5
    teribilisimo Says:

    cu pisica nu stiu cum ar decurge ostilitatile, fiindca inca n-am vazut cum reactioneaza la catei. lui cedric insa, sigur i-ar da cateva lectii de eticheta si de ierarhie canina, sa nu mai creada ca se poate juca cu orice misca, asa cum face acum acasa. 🙂 Stiu cum facea bestiuta mea (catelul pe care l-am avut inainte) cu astia mici (de virsta) si insignifianti 🙂 Isi ridica un nas pe sus si ii punea la respect imediat ce o deranjau cu joaca lor 😀 O stiau de frica si aia de 3 ori mai mari ca ea, cand cresteau mari, si o ocoleau 🙂

  6. 6
    oana Says:

    ce mandra am fost cand catelusa mea a pus la punct un ditamai amstaff! si dupa ce l-a latrat si l-a ciupit de bot si eu stateam cu inima stransa ca acus-acus mi-o inghite ala cu totul, sa vezi ce increzuta mergea a mea prin casa si-i manca aluia mancarea!
    asta pana cand am iesit cu amandoi caini in parc si, din joaca, a trantit-o amstaff-ul cu capul de ciment. cred ca abia atunci a realizat catelusa mea diferenta de marime si a fost putin mai respectoasa.

  7. 7
    mioara Says:

    sunt super pozele mai ale cele cu pisici

  8. 8
    catalina andra gabriela Says:

    imi plac pozela la ador cel mai mult miau placut cu catai

  9. 9
    catalina andra gabriela Says:

    si imi plac foarte mult

  10. 10
    teribilisimo Says:

    multumesc 🙂 avem niste animalute grozave.
    ar trebui sa vezi cat e catelul asta acum, la 7 luni. Ieri a facut 7 luni. Aici pozat nu avea inca o luna.

    si apropo, urusleto-catelul ala din plus de linga el a suferit grave rani de razboi si a ramas fara cap… dar inca sunt prieteni apropiati, cedric si jucaria.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

