nu pot fi sigura, e vis sau realitate…?

Stiti cum visezi uneori ceva si apoi esti convins ca a fost real? Iti ramane asa o amintire confuza, ca s-ar fi intamplat, nu mai stii exact cum, dar sigur s-a intamplat.

Cum voiam eu sa-i spun lui Umf de un weekend la bucuresti, si fiindca a venit prea tarziu seara aia, am adormit inainte sa vina, dar am visat ca am vorbit cu el, iar , nu intelegeam de ce e asa surprins, doar stia ca plecam la bucuresti, nu?!! Am vorbit despre asta! Cum poti sa spui ca nu ti-am zis? Sunt sigura ca ti-am zis, imi si aduc aminte! Ce uituc umfvineri seara cand i-am zis ca trebuie sa ne trezim de dimineata maine asta, sigur i-am zis zilele trecute…

Sau deunazi, cand m-am intalnit cu o fost colega din scoala generala, era cat pe ce sa-i spun ca am vazut-o la nu stiu ce mars de protest, sau manifestatie de bucurie, ceva, nu stiu ce era, dar am vazut-o acolo. Doar ca, mi-am adus aminte, am vazut-o recent, si ii ziceam lui Umf, care era linga mine, ca uite-o pe Georgiana B acolo, o vezi? Si… in timp ce vorbeam am realizat ca… umf nu e linga mine, ca e in dubai, deci n-aveam cum sa ii spun ca uite-o, asa ca probabil nu s-a intimplat… si pe deasupra ce manifestatie??! Se pare ca am visat…

Da, cum ziceam, e greu sa deosebesti uneori visele de realitate, si acum am iar probleme cu asta. Oare am visat?

Imi aduc aminte ca am plecat de acasa cu laptopul sub brat, mergand spre ai mei, sa le fac o vizita, dar abia la jumatatea distantei mi-am dat seama ca laptopul il am sub brat, si nu in ghiozdan, cum ar fi fost mai simplu, si imi tot aluneca usor de sub brat si era destul de incomod de tinut. Si trece cineva pe linga mine, o tanti, si imi zice ca imi aluneca laptopul, si ii raspund ca da, am uitat sa iau ghiozdanul in care trebuia sa-l car, dar nu ma mai intorc dupa el, ca mai am cateva minute de mers si ajung, desi e incomod… Si apoi o vad cum trece inainte plutind usor deasupra pamantului pe o matura de nuiele (fara coada de lemn). Tirn, cum i se zice la mine la tara. Si nu ma pot abtine si o intreb: Zbori pe matura?! Si zice da, vrei sa incerci si tu? Si se pare ca zbura pe doua maturi, si imi da si mie una, sa incerc. Dupa care se apleaca usor si vjjjjjjjjjjjj, dispare. Adica nu asa, ca in povesti, paf! a disparut, ci vajjjjj, adica zboara cu viteza mare mare si dispare, perfect posibil, nu?

Tirnul, se vede treaba, zbura si singur, nu trebuia sa fac eu mare lucru, dar trebuia sa ma prind cum iau curbe, cum accelerez, cum ridic… Era cam subtirel, dar nu aveam probleme cu zburatul pe el, doar ca zbura cam incet… Curbe luam simplu, inclinandu-ma. De oprit era banal… de ridicat cam greu si de accelerat la viteze de vjjjjjjjjjjjjj aproape imposibil: cred ca nu ma concentram eu cum trebuie. Si am ajuns la bloc la ai mei, unde era o alta tanti vrajitoare autohtona, mai grasa, cu un alt tirn, despre care pot sa afirm cu siguranta ca era o vrajitoare rea, fiindca a incercat sa ma pacaleasca sa iau alta matura, care nu zbura. Era una banala, fara alta functie decat maturatul frunzelor prin curte, dar m-am prins repede, ca era mai groasa decat a mea, zburatoare, si am incalecat pe matura buna si.. nu-mi mai aduc aminte… cred ca intr-un fel sau altul am ajuns la ai mei sus. Stiu ca ma gandeam daca pot intra pe geamul de la balcon, daca e inchis sau nu…

Ei acum, am nevoie de putin ajutor… m-a vazut cineva cu un laptop sub brat, zburind pe matura in vreo seara, in jos pe craiovei si prin parcul din fata de la BCR? Sau visam?

10 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    daca ti se mai intampla vreodata, treci si pe strada mea? n-am vazut niciodata asa ceva pana acum!

  2. 2
    cuacavete Says:

    schizo sau prea mult olaru paros?

  3. 3
    teribilisimo Says:

    nu harry potter e de vina🙂 .. am terminat His Dark Materials acum doua zile. Grozava carte. Superba. Si… se zbura si pe acolo.

    (by za uei, totally different decat harry potter, ca sa nu credeti ca e vreun rip-off – dimpotriva, cred ca e mai buna si cumva mai … grown up, intr-un fel….)

    oana, care-i strada ta?😀 poate ajung…

  4. 4
    oana Says:

    strada mea e prin constanta si matura ta nici nu zbura prea bine asa ca…

  5. 5
    teribilisimo Says:

    ce te legi de matura mea?😛 ea o fi zburat saraca, dar daca nu m-am priceput…

    poate sa iau cateva lectii? trebuie sa ma uit in pagini aurii dupa numere de telefon. oare la ce litera sunt trecute?

  6. 6
    oana Says:

    maturi magice, cursuri de zbor pe maturi magice, vrajitorie, vise ciudate….just some ideas…

  7. 7
    teribilisimo Says:

    nimic! pagini aurii e complet nefolositoare! Nici pe internet n-am gasit nimic util. Ba, wikipedia chiar zice ca nici nu zburau vrajitoarele, ca foloseau chestii halucinogene si… visau ca zboara. Nu poate fi adevarat, nu-i asa? Cred ca e o miscare underground de descurajare a zburatului pe matura care dezinformeaza.

    Ori asta ori… poate ca totusi am visat? (fara halucinogene, parol!)

  8. 8
    oana Says:

    eu cred ca de la Papa pleaca totul. am auzit ca ar condamna tot fenomenul Harry Potter pe motiv ca ar incuraja vrajitoria.
    si acum s-o fi gandit sa submineze si visele….

  9. 9
    teribilisimo Says:

    Papa asta nou, care zicea ca biserica a facut bine ca l-a trimis la colt pe Galileo Galilei cand a spus ca pamantul se invarte in jurul soarelui? Da, probabil ca el e capul rautatilor😀

    Pamantul e centrul universului si maturile nu zboara? Eh, idei papeshti😀 (de la papa, adica, ala de la roma) Pun pariu ca daca avea si el un Nimbus 2000 nu mai era asa suparat pe vrajitoare🙂 Se vede de la o posta ca e invidie aici.

    Eu am citit despre cel putin trei lumi distincte in care vrajitoarele sigur zboara pe maturi. Si asta numai in ultimii cativa ani, nu mai zic de copilarie. Acuma ce, o sa spuna despre toate ca nu sunt reale??!

    Uite, si in benzile desenate apar:
    http://www.unicornjelly.com/uni178.html

  10. 10
    oana Says:

    ce vrei? are sufletul uscat si scofalcit de la praful cartilor bisericesti….


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

