Cineva important

Azi m-a sunat mama sa-mi spuna ca trebuie sa ajung neaparat acasa, ca vine cineva si trebuie sa-l cunosc. Parea important, asa ca in jumatate de ora m-am prezentat la usa, intrebandu-ma cine oare e asa de important ca a trebuit sa plec de la serviciu sa-l cunosc?

Intru in casa… vopsitorii stateau la o tigara, mama pe balcon… (la ai mei acasa e santier pentru moment, ca renoveaza living si bucatarie si hol, pentru asta sunt diversi muncitori prin casa). Nimeni necunoscut si nimeni care sa para important. Daca nu cumva a descoperit ca unul dintre muncitori e de spita regala, nu inteleg pe cine trebuie sa cunosc…

 O intreb, imi spune ca acum s-a dus tata sa-l ia de la autogara. E si tata implicat? Hmmm… Dupa zimbet e ceva suspicios… Si mai ales ca am banuit ceva de la telefon, asa ca am intrebat daca e om, animal sau obiect, si a evitat intrebarea. Dar totusi, de la autogara? Oare vine de departe? Si de ce cu autobuzul/rata? Vine de la tara? Cine e frate?! Nu poate sa-mi spuna, dar mi-l prezinta tata imediat.

Si intra tata, cu o cutie sub brat. O cutie. Bun, am eliminat omul. Astept sa se apropie si ma uit plina de curiozitate in cutie – era dumnealui:

Catel

Are 6 saptamani, e ciobanesc german, sau caine lup, si inca nu are un nume, desi Cedric e o posibilitate. Teoretic va sta la curte, dar practic inca nu, fiindca abia are 6 saptamani🙂 Si e tare trist, fiindca abia a plecat de la mamica lui.

catel

6 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    frumusel rau, o sa se faca mare si fioros🙂

  2. 2
    sofia Says:

    E un cut frumos rau, nu ca pisica:D!
    Iubesc cutii! Sunt loiali si iubitori!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    o sa se faca mare si fioros, asa-i😀 dar acum e o dulceata de catel mic si plangacios. si doarme cu ursul meu de plus.

    sofia, nu stiu ce ai impotriva pisicii mele, dar este cea mai scumpica pisica pe care o stiu. pur si simplu fiindca e a mea si o iubesc. sau … a lui frate-meu, dar ce conteaza, acum e la mine😀

  4. 4
    sofia Says:

    Dia, stiu ca iubesti pisica, e normal, e un animalut……blanos si pufos, dar te necajeam :D!
    Catelul o sa fie un dulau frumos si sufletist, toti cateii sunt frumosi, iubesc cateii:D(bine, eu nu-i sufar pe aia de mici dimensiuni:)))!

  5. 5
    teribilisimo Says:

    fata asta are ceva cu sentimentele mele. ba ca pisica mea e urita, ba ca nu-i plac cateii mici, si sufletelul meu era un pekinez-bichon care a murit asta vara.. mai ai ceva ce nu-ti place la animalele mele?

  6. 6
    sofia Says:

    :))
    Dia, imi place catelul, imi place pisica(dar te necajesc:D)!
    Cu catelul care a murit, stiu ca il iubeai mult(Am avut si eu un Brack german pe care-l mai iubesc inca desi a murit de 3 ani)! de multa ..dar chiar nu-mi plac cutii mici(vrei sa te mint), ai uitat ca nici catelul mamei mic nu-mi place?


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

