Pisica de apartament sau iepurele de congelator?

Am transportat recent pe aceeasi distanta doua animale.
De la mama la mine.
O pisica, joi, si un iepure, luni.

Iepurele e clar mai greu decat pisica.
Pisica in schimb e mult mai curioasa.
Iepurele n-a scos capul din sacosa tot drumul. Poate fiindca a auzit-o pe mama cum spunea „daca nu intra, poti sa-i tai capul”. (De parca as face vreodata asa ceva! Yuck!)

Pisica a venit cu ladita, mancare si nisip de pisici, plus instructiuni de hranire.
Iepurele a venit fara nimic, chiar si fara piele.

Pisica se plimba prin toata casa si i se pare ca nu are loc sa alerge.
Iepurele sta cuminte in sertarul lui de congelator.

Pisica miauna.
Iepurele nu.

Pisica ma trezeste.
Iepurele nu.

Pisica toarce.
Iepurele nu.

Pisica face aport cu hartii mototolite.
Iepurele nu.
(Aseara, timp de 45 de minute, pisica a avut chef sa imi aduca o hartie pe care trebuia sa i-o arunc din nou. Am incercat timp de 14 ani sa imi invat catelul sa faca asta. N-am reusit. Pisica m-a invatat pe mine in 5 minute.)

Pisica e simpatica.
Iepurele va fi mancare.
(Oare de ce? Nu mi se pare just, pana la urma. Iepurele de congelator e un animal de casa asa de linistit si usor de intretinut… Chiar mai convenabil decat purcelul de congelator pe care l-am primit anul trecut tot de la mama si care a locuit intr-un alt sertar. Purcelul era cam mare si cam greu. Iepurele nici nu ocupa atata spatiu… – Apropo, vedeti ce animalute dragute primesc eu de la mama?🙂 )

Oricum, prefer pisica🙂 Dimineata pisica a avut bunavointa de a-mi oferi un intreg concert de tors, reprezentatia avand loc la urechea mea, la 6:55 – m-a lasat sa dorm pana tarziu azi😀

5 Comments »

  1. 1
    Gabitza Says:

    Diana, sa nu-mi zici ca tu gatesti! Si iepure pe deasupra!!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Nu as avea indrazneala sa spun asa ceva.🙂
    Ii ofer un camin friguros domnului iepure, pana migreaza in cuptorul incalzit al cuiva care gateste iepure😀
    Eu doar mananc.

  3. 3
    sofia Says:

    Dia, trebuie sa vin sa-ti vad pisica! Mi-e dor de motanelul meu gras de la tara care ieri era plecat dupa fete, si nu l-am vazut, deci trebuie sa-ti „chinui” tie pisica! Oricum pe motanul meu il chinuie cainii de la tara:)), nici nu mai intra in curte, sta pe gard si miauna pana vina mama sa-l culeaga de acolo:))! Poate ne inrudim:))! Asta daca se palc pisicile:))!

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Nu cred ca ne inrudim. Pisica (mea, a lui frate-meu, a alor mei… a cui o fi) a decis ca nu vrea famelie numeroasa, ci e pisica de cariera. Si oricum, cred ca nu ar cauta mascul fustangiu care s-o lase cu copiii apoi.

  5. 5
    sofia Says:

    Dia, pisicile au alte principii:)) !Vor Motani aratosi, asa ca motanul meu e foarte bun:D!
    Si e si foarte frumos! Si vorbaret……:))!

    Si toarce asa de frumos:D!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

