Seria aventurilor culinare continua

Dupa gogosile instant si piftia de pisica, serialul indragit „Aventuri culinare” revine cu un nou episod.

Cartoful Terorist

Am facut mai demult friptura la cuptor cu cartofi (tot la cuptor). Pus in tava toate alea, bagat la cuptor si dat cuptorul pe la treapta 4-5. Din 10 in 10 minute verificam ce mai fac si mai umblam pe sub cartofi si pe sub carne, sa nu se lipeasca, sa nu scada liquidul din tava, etc.

Dupa 45 de minute tot nu erau gata, asa ca imi bag picioarele, dau cuptorul la maxim. 10 minute mai tarziu vin sa verific. Evident, apa se evaporase de tot, cartofii se lipisera de tava, iar din cuptorul deschis iesea fum 🙂  Opresc cuptorul, disperata, scot tava, ma uit pe toate partile ce pisici s-a ars, ca mirosea a ceva ars rau, nu asa… dezlipesc cartof dupa cartof, ma uit pe spatele tavii… nimic. Si totusi ziceai ca am cauciucuri pe foc, asa dens era fumul. Stiind ca n-am la indemana o masca de gaze pentru urgente din astea, ma dau un pas in spate, inspir adinc, facandu-mi curaj, si ma aplec sa vad ce e in cuptor.

Acolo, cu ochii inlacrimati, descopar sursa fumului – un cartof terorist sinucigas. Sarise din tava exact pe plita de la cuptor si se carbonizase ultima data cand verificasem eu cuptorul 🙂 Nu stiu ce revendicari a avut cartoful sinucigas, pentru ca nu am reusit sa dau de nimeni care sa-l fi cunoscut, dar oricum, drept represalii la atacul terorist am mancat jumatate dintre cartofii ramasi in tava! Sa se invete minte data viitoare!!!

6 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    hehe,
    femeile in bucatarie :PP

  2. 2
    teribilisimo Says:

    nu-i cazul sa generalizezi.
    eu in bucatarie creez dezastre (miniaturale) si catastrofe (liliputane). 🙂

    Nu gatesc rau, probabil fiindca gatesc rar. 🙂
    Dar uneori am si aventuri din astea.

  3. 3
    cuacavete Says:

    nu gateste rau din ciclu cine cu munceste nu greseste 😀

  4. 4
    KillerINC Says:

    :)) adu-mi aminte ca pe viitor , chiar daca ma rogi cu mancare sau nu accept … by the way … ce se mai aude de pozele alea ?

  5. 5
    teribilisimo Says:

    Gatesc bine! Sa fie clar! Rar, dar bine! ”
    Cartofii aia au fost perfect comestibili, iar friptura chiar delicioasa.
    Doar teroristul carbonizat a ramas neconsumat.

    Cat despre poze, se pare ca pentru moment nu mai gasesc nici un dvd cu poze. Nici cu seriale de altfel, si toata lumea s-a nimerit sa mi le ceara acum. Alea cu seriale sunt ori date cuiva, ori impreuna cu cele cu poze, undeva la ai mei acasa. Cum le gasesc dau anunt la ziar. Ai mei sunt in demolari si au pus multe chestii gramada, de-aia e improbabil ca le voi gasi foarte curind.. dar tine-mi pumnii, cine stie.

  6. 6
    nlive Says:

    asa spune si gradinarul care isi lauda castravetii, gandind ca noi il credem ca are cei mai buni castraveti. gateste ceva si lasa-ne pe noi sa apreciem. dupa cum vad suntem destui care ar trebui sa mancam asa ca pune aragazul la treaba si dupa aia dam calificative.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

