Marion a gagné !

N-am urmarit oscarurile azinoapte, fiindca mi-era tare somn – de 5 zile incoace am pisica si ma trezeste la 6 dimineata – dar dis de dimineata am fost tare fericita cand am aflat cine a luat oscarul feminin.

Nici nu v-ati dat seama cine voiam sa castige, nu? 🙂 🙂

Am vazut filmul (La Môme sau La Vie En Rose) si Marion Cotillard a jucat asa de bine incat eu i-as mai da premiul inca doi ani de-acum incolo pentru rolul asta 🙂 Cred ca m-a incantat asa de mult ca a castigat fiindca speram dar nu ma asteptam. A jucat magnific, dar… e o frantuzoaica, intr-un film frantuzesc… in timp ce premiile sunt americane… nu ma asteptam.

Acum imi vine sa spun la toata lumea: Marion a gagné!!!! 🙂 🙂 Si mai rau, imi vine s-o cant. 🙂 🙂 🙂 Si zau ca nu ma plateste, pur si simplu mi-a placut.

http://www.imdb.com/features/rto/2008/gallery/oscar08_arrivals-rm597792256

Lasă un răspuns

