Nici un Om De Zapada – poze

Am fost la munte si, cum nu te-ai fi asteptat, iarna, la munte, era zapada! Si multa, pacat doar ca era cam inghetzata. Asa ca n-a putut fi vorba de oameni de zapada. Asta fusese scopul declarat. Asa ca ne-am pus mintea… sau mai bine zis alte parti anatomice la contributie si am gasit alte treburi de facut, anume datul pe zapada/gheata cu folia si sania.

 cu saniuta la munte

vrummmm

cu folia

Sau scufundatul pana la briu in zapada, cascatul gurii la masinile ramase prin nameti, facutul de poze…

Sau activitati mai calduroase, cum ar fi vinul fiert si jocurile. Sau gratarul, dar de acolo nu avem poze, fiindca… nu ne statea gandul la poze, cu mirosurile alea de pe gratar.

 

Si cum ziceam, oamenii de zapada i-am lasat pe data viitoare. Acum am fost prea ocupati cu altele.

Lasă un răspuns

