‘ceia ce se chiama un fruct intelighent.

Articolul a fost scris acum vreo 2 ani jumatate, pe cand caram parchet in geanta si dintr-un motiv neelucidat mancam la prinz batoane de slabit. Si mere. Motiv neelucidat, zic, fiindca nu-mi aduc aminte nici sa ma fi ingrasat, nici sa fi slabit de vreo 7-8 ani incoace. Oricum, iata povestea de succes a unui mar inteligent, dupa cea a unui mar smecher care a ajuns in rai ieri:

‘ceia ce se chiama un fruct intelighent.

vorbesc despre marul meu, luat de acasa in scopul declarat de a-mi folosi spre potolirea foamei. si dimineata nu a avut nimic de obiectat fata de acest scop. ba chiar a facut baitza de rigoare si s-a lasat bagat in geanta, alaturi de batonul de slabit. Or fi avut ei ceva de discutat, de au fost asa cuminti pana la servici.

Inainte de ora de masa incepem teste ‘de anduranta’ la un joc. adica un milion si jumatate de clici de maus, sau de apasari ale tastei SPACE. Si dupa ce mi-a intepenit degetu’ pe maus am schimbat mana si mi-a intepenit celalalt deget pe space.

Saritor, marul s-a oferit sa tina el apasat pe space. I-a sarit in ajutor si o bucata de parchet care se plictisea prin geanta. La inceput n-am inteles tactica si am fost chiar fericita ca joaca marul si testeaza el. Dar dupa vreo ora de teste, in care marul si parchetul s-au jucat de n-au mai putut, mi s-a facut foame. Cum batonul de slabit nu avusese inspiratia sa se implice in vreo actiune de sprijin al umanitatii sau de munca voluntara in interesul meu, l-am papat 😀

mi-e foame iar. dar marul continua sa joace. pe parchet nu-l inteleg. nu era in nici un pericol… marul in schimb… abia astept sa oboseasca jucand 👿

… cred ca mai am de asteptat 😦  marul nu pare deloc prost. stia el de ce s-a oferit sa ma ajute. abia asteapta sa plec eu acasa ca sa-si ia talpasita…

Si daca va intrebati ce s-a intamplat cu marul asta deshtept, apoi… a trait fericit pana la adinci batrineti, cred. Doar ca merele imbatrinesc repede. Asta este…
Lasă un răspuns

