Filme (boring)

e abia 11 si ma intreb ce sa fac… n-am chef de inca un film, de tv nici nu se pune problema, ascult edith piaf si suna asa de bine si placut… J’m’en fous pas mal. Habar n-am ce inseamna, dar oricum suna asa de … linistit…

am vazut vreo 3-4 filme zilele astea. toate sunt bine jucate. merita vazute… hai sa va povestesc (cum ziceam in subiect, boring…)

Juno e cu o liceeanca putin mai tembela si e un punct de vedere senin si dragut, cu ceva umor, despre adolescente insarcinate. Chiar mi-a placut. Are exact cantitatea de umor de care e nevoie intr-un film care nu se vrea comedie. Ma asteptam sa respecte reteta filmelor gen hallmark, cu tinere viitoare mame, dar m-a surprins si m-a tinut zambind tot filmul.

La Môme, sau ‘tradus’ in engleza La Vie En Rose, e -destul de previzibil, nu?- un film despre viata lui Edith Piaf (de unde am si ajuns sa am numai Edith Piaf in lista de winamp). E frumos si trist, iar Marion Cotillard (aceeasi din Taxi si care a avut un rol secundar si in Un long dimanche de fiancailles si care mi-a placut in amandoua) joaca fantastic in rolul legendei muzicii franceze. Coloana sonora este, evident, magnifica🙂 Nici n-avea cum sa fie altfel. E Piaf.

Charlie Wilson’s War. Ce-i drept pe asta am vrut sa-l vad pentru ca joaca Julia Roberts, dar vazandu-l mi-am dat seama ca merita vazut oricum. In plus, Julia doar condimenteaza putin filmul, fiindca nu are un rol rincipal. E un film cu subiect politic, despre luptele din Afganistan din timpul razboiului rece, adica prin anii ’80 si ceva. Dar nu e un film rece, mai ales pentru ca personajul lui Tom Hanks e un congressman plin de defecte si totul e vazut din perspectiva lui, umana.
No Country For Old Men. Asta cica e candidatul principal la Oscar, citeam pe undeva. Nu stiu ce sa spun, eu eram dupa doua alte filme si nu prea aveam chef de inca unul, asa ca m-am oprit pe la o treime. Nici nu m-a prins asa de tare in actiune. Un texan cu palarie plecat la vanatoare de gazele sau ce-or fi pe acolo prin texas, da peste o geanta cu bani si vreo 10 oameni care se impuscasera intre ei. Pleaca cu banii si banuiesc ca urmeaza vanatoarea… dar il termin alta data si va spun🙂

2 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    pai, eu nu-s convinsa sa vad niciun film din astea care le-ai zis tu, mai bine citesc o carte!Si banuiesti tu care e cartea pe care o tot citesc :)) de la inceput e an, si n-o mai termin:D

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Cum am mentionat, eram tare plictisita cand am scris despre filme, asa ca adaug aici: sunt filme bune!

    Nu va luati dupa ce zic eu, vedeti-le si apoi va dati voi cu parerea singuri.

    A, si ar mai fi trebuit sa scriu si despre celebrul 4-3-2 (luni, saptamani, zile). Nu ca l-am vazut recent, ci acum vreo doua luni, parca la bucuresti, dar merita! E dur, dar bun, realist, bine jucat. Si toata lumea incepe: a, dar e un film romanesc… Si totusi, e la fel sau mai bun decat cele americane.😉


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

