Dubai Shopping Festival

by Umf. (adica articolul nu-mi apartine, e scris de umf) 

A inceput Dubai Shopping Festival (sau DSF). Si e ingrozitor! Lume lume
lume care agreseaza fizic mallurile de la 10 AM la 10 PM. Au ramas doar
chestiile naspa, dar nu-i problema, ca se cumpara si alea. De mancat in
mall, nici o sansa. Pentru fiecare loc liber exista cel putin un stol de
vulturi care abia asteapta sa ciuguleasca ceva. Dar in sfarsit prinzi un
loc liber!!!!! WEEEEEEEEEE!!!!!!! Abia ce ai scapat de alti 3 amatori
care vanau cu inversunare locul tau. Printr-o manevra tactica te-ai
strecurat printre picioarele lor si ai ajuns in deplina siguranta
oferita de masa si de scaun, urmarit de privirile lor ucigase. Primesti
meniul si comanzi. N-ai de lucru si intrebi cam cat dureaza sa iti
pregateasca mancarea. Un raspuns te loveste  in peretele stomacului:
10-15 minute. In timp ce rozi unghiile de foame dai cu tifla stolului
care te urmareste in continuare flamand de pe margine, vanand alta masa.
Deja te simti mai bine, parca un sentiment de implinire iti umple
stomacul gol golut. Vine mancareaaaaaaaaaaa!!! Vulturii deja roiesc
nelinistiti. Parca simti privirea lor fierbinte infipta in ceafa ta (sau
in farfurie, dar ar suna ciudat „simt privirea lor infipta in farfurie”.
Pai de cand are farfuria simturi?). Mananci o portie de mancare MAAARE
asezonata din plin cu mult pepsi. Termini si constati cu stupoare ca
stolul de vulturi a gasit masa. Locul i-a fost luat prompt de un alt
stol de vulturi, parca si mai nemancat.

Te ridici de la masa si abia faci un pas ca locul de la masa ti-a fost
deja luat inainte sa apuci sa clipesti. Te duci spre parcare (am zis ca
locurile de parcare sunt ceva rarisim si ca de obicei cauti cam 30 de
minute pana sa prinzi unul?) sa iti cauti masina. Te duci cam pe unde
crezi tu ca ai lasat-o. Surpriza, nu-i. Dupa 10 minute realizezi ca de
fapt acolo ai lasat-o , doar ca nu la etajul ala de parcare. Injuri de
dumnezei si de cristosi, si mai urci un etaj. Iat-o!

Te sui in masina si 10 minute mai tarziu ai iesit pe Sheik Zayed (pentru
necunoscatori e un soi de autostrada) unde traficul e infernal. Se merge
pe 5 benzi, bara la bara, cu 120-130 Km/h. Trece pe langa tine un
militian de-al lor. Cu 160-170. Pe asta nu l-o lua radarul? Ratezi
iesirea spre magazinul de electronice, asa ca mai tre sa mai mergi inca
10 km ca sa poti trece pe sensul celalalt. Te intorci. Nervos. Ratezi
iar iesirea. Repeti procedeul de mai sus si de data asta nu mai ratezi.
Ajungi la magazinul de electronice sa cauti camera si laptop. Gasesti
camera. Te mananca-n fund si ceri ajutorul indianului de la relatii cu
cleentii. Si te ajuta de nu se poate. Iti palavrageste 10 minute despre
ce face asta asa bine. Dar nu mai bine o iei p-astalalta? Are 1 megapics
in plus la senzor. Si inregistreaza 9 ore nu 8 ca ailalta. Si are hard
de 40. Stiai ca JVC a facut prima camera cu hard disk? Ei bine eu nu
stiam. Si dupa 20 de minute in care mai aveam putin si il bateam, am
decis ca raman pe varianta JVC. Care e relativ ok, doar ca ma asteptam
ca bateria sa tina mai mult de 1 ora jumate de filmat. Ei, asta este,
ghinion de nesansa. Mie imi place. Si face si poze. Chiar dragutze. Ma
duc spre casa sa platesc camera. Ma rog sa am banii pe card. Dupa un
scurt calcul mental care a durat 10 minute realizez ca mai am cam 1300
de dolari. Camera facea 800. Tot dolari. Dupa ce stau la coada la casa
(DSF , remember?) platesc si sunt pus din nou in fata unei dileme: cica
am si de ales intre ce produs la promotie sa primesc. Optez pe stickul
de 4 GB la 15 USD. Platesc si pe ala. Tare, mi-am luat stick. Naspa, mai
am unul. Ce ma fac cu doua?

Navighez obosit spre casa. De data asta nimeresc iesirea corecta.
Planuiesc programul de maine. Hmm, am de facut si aia si aia si ailalta.
Ma culc. Pe la 2, dupa ce ma uit la filme la TV. Ma trezesc dimineata.
La ora 13. Zac in casa toata ziua. Ma culc.
Ze end

5 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    florin, vreau joc…..CLUEDO, sper sa citesti si pe aici…………joc, joc, joc
    Sofia vrea joc!

  2. 2
    anaayana Says:

    Si eu care vroiam sa pun pe cineva sa-mi ia de acolo ceva… Zici ca s-au terminat cele bune? (caut o camera foto, am inteles ca oriunde sunt mai ieftine, mai putin in Romania)

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Cred ca se termina zilnic si aduc din nou 🙂
    Festivalul de shopping tine destul de mult, n-au cum sa aduca chestii doar primele 2 zile si apoi sa spuna sorry, nu mai avem.

    Sigur gasesti ce cauti si probabil la preturi mai mici. Merita cautat.

  4. 4
    dani Says:

    eu n-am inteles, chiar erau vulturi pe linga mese? chestii cu aripi, gheare si cioace ? 🙂

  5. 5
    Simone Says:

    M-a distrat teribil!!!!!Are dreptate pe ici pe colo,dar ca tot romanul ce se respecta, exagereaza!!!!!!
    Iti zic eu ca traficul pe Sheikh Zayed e nimic fata de Magheru la pranz!!!!
    Iar cand astepti la masa,nu te-mpinge nimeni,nu tu un calcat pe picioare,nimic,nimic. Si in magazine,nici o vanzatoare obosita si flegmatica,din contra,obosesti tu de cat de politicoase sunt!!
    Si sa astepti 10-15 min la masa?? Visul oricui la noi sa astepti numai atat si sa vina cu mancarea calda si scuzele de rigoare…
    Dar cu parcarea are dreptate:eu am uitat telecomanda de acces in parcare si pierdu vreo 20 de min pana sa urc masinuta voiniceste pe niste scari unde stiam ca nu ma amendeaza,ca astia nu discuta la asa ceva,pun tichetul in parbriz si pa!!!!!
    Da’ m-a distrat si pe mine…..


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

