Vocabular in frigider

E duminica si m-am trezit la 11 jumate fiindca m-a sunat umf, sa vada ce mai fac. Fac bine… dorm… sau dormeam. Dar e bine ca m-a trezit, fiindca era tarziu si nu mancasem de ieri. Am o teama ca daca dorm prea mult o sa mor de foame in somn. Cand sunt treaza pot sa-mi dau seama daca mi-e foame si sa mananc, dar cand dorm, ce fac daca mi se face foame? Ca sa preintampin cazul asta de obciei mananc inainte sa ma culc. Dar ieri uitasem. M-am culcat tarziu si n-am mai mancat inainte. Din fericire nici n-am murit de foame in somn. Nici macar nu imi era tare foame cand m-am trezit… asa ca am mancat micul dejun dupa pranz. Ar trebui sa fie pranzul, dupa ora, dar care clasificare e mai importanta, ordinea meselor sau ora lor? Cine poate decide?… eu zic ca e micul dejun.

 Am mancat yopl… yoplet… aa… yoplait… aaa.. iaurtel de mango. Si peste afumat. Nu chiar asa grozav pestele, dar parca e rau cu radicalii liberi. Radicali liberi nu-s niciodata buni si trebuie mereu prinsi si inchisi sau destabilizeaza guvernul si arunca tara in haos. Deci pestele e bun. Un fel de dusmanul dusmanilor mei imi e prieten. De-aia au reusit revolutiile comuniste, fiindca regii si guvernele anterioare nu au stiut de peste. Ar trebui sa scrie pe ambalaj ca pestele ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi. Asta pe langa faptul ca astampara foamea sau, daca mananci prea mult, ca mine, iti face si un pic greata, asa, de nu mai vrei sa mananci toata ziua.

De fapt ma gandesc ca ONU ar trebui sa trimita in zonele de conflict mai multe transporturi de peste, nu doar orez, faina, zahar, etc. Ar trebui sa le scriu sa le propun. O sa fie mai nasol transportul pentru militarii aia de-l duc, fiindca orezul si faina nu miros ca pestele… dar pestele e clar mai folositor – nici nu mai vrei sa mananci toata ziua si se si ocupa de radicali.


Am scris  intr-un stil imprumutat 🙂 Imi place stilul asta de scris, nevrotic si tampitel. L-am gasit la www.thewallflowerreport.com si de la yoplait a plecat 🙂 Chiar nu stiu cum se scrie :)) Si mi-e lene sa ma duc pana la frigider sa ma uit.Acum  ca referinta in vocabular e frigiderul, cine mai are nevoie de DEX? 😛

Lasă un răspuns

