Daca-s toti ciudati, atunci ciudat e normal, nu?

“Two has runes on her forehead. Amaranth is nude. I catch on fire sometimes. Steff has a penis.”

 O descriere perfecta a Tales of MU. Scrisa de autoare ca parte din poveste, si care dezvaluie putin mai mult decat ar vrea sa stie un cititor nou care intentioneaza sa descopere detaliile citind, dar asa grozava ca a trebuit s-o scriu aici. Intr-o singura fraza spune cum ciudatenia fiecarui individ creeaza o lume omogena in universul fantastic al universitatii Magisterius.

Atat.

4 Comments »

  1. 1
    daniela Says:

    eu zic ca e o poveste din care poti invata multe … si paradoxal, despre tine insuti … e un fel de a te pocni in fata cu niste intamplari si oameni cu care nu ai de-a face in viata reala … sau cel putin nu crezi ca ai de-a face … si uite asa iti dai seama ca nu esti chiar asa deschis la minte pe cat credeai 🙂 … doar un gand razlet adunat de prin fundul cefei, cand ar trebui sa lucrez ca tot programatorul cuminte

  2. 2
    daniela Says:

    in aceeasi ordine de idei … azi – tgif – nu primim update la MU 😐 ma simt distrusa … dar mi-am gasit tabu, asa ca imi revin incet-incet

  3. 3
    teribilisimo Says:

    da, de acolo vin si eu… tocmai am realizat ca azi -tgif, desigur- nu primesc „prajiturica”. 😦
    Si eu n-am nici Tabu care sa ma consoleze. Nu fiindca n-as putea s-o cumpar, doar fiindca nu are acelasi efect ca la tine.

  4. 4
    daniela Says:

    da, dar sambata – parca asa zicea acolo – primim 2 „prajiturele” … treb sa rezisti pana atunci >:D<


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

