zi monotona

sau macar zi fara nimic in ea. searbada. nu cred ca am mai folosit cuvantul asta de multe ori. e un cuvant ciudat, ca un fel de pinguin cu picioare lungi si care merge cracanat.

 am stat toata ziua degeaba, citind comics pe net. benzi desenate.

la un moment dat, cand am terminat un comic, m-am indurat sa ma ridic din pat sa mananc ceva. mai tarziu, cand mi s-a facut iar foame mi-am luat o punga de floricele langa mine.

l-am sunat pe umf. de doua ori. o data pe la pranz, o data seara. n-a raspuns. m-a sunat el mai tarziu, dar nu mai aveam chef de vorba. sunt suparata pe el ca nu e aici si ca nu vorbeste cu mine.

naspa si sa nu faci nimic toata ziua. nu pot sa spun ca m-am plictisit, ca mi-au placut comics, si acum ma apuc de o carte (Busola de Aur, de Philip Pullman, de la Humanitas, proaspat reeditata, cu ocazia aparitiei filmului), dar am senzatia nasoala de zi pierduta, ca as fi putut face multe chestii… desi nu stiu sigur ce…

2 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    femeile.. asa (te) se plictisesc ele 😛

  2. 2
    sofia Says:

    dia, si eu am pierdut sambata………..citind, baie fierbinte,jucat heroes V… si cand a venit iul de la serv…….eram tare deprimata si fara chef de nimic….:))
    deci nu ai fost singura cu senzatie ciudata……….sambata!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

