Inapoi din vacanta

Viata asta cruda! Cred ca ati aflat si voi pana acum, daca nu, va spun eu: s-a terminat vacanta! Nu ca eu as fi avut vacanta, ca doar nu sunt la scoala, dar am avut concediu, si s-a terminat si ala. Chiar si ala fara plata s-a terminat. Tot! 😦

Dupa plaja la Dubai am inghetzat la Viena, ca sa alternam temperaturile pe cat posibil. Si acum ne-am intors acasa. Unde raman doar eu, fiindca Umf pleaca. Tot viata cruda. 😦

O sa va povestesc de Viena zilele astea, dupa ce-mi revin din depresia creata de sfarsitul vacantei. 🙂 Am facut si jurnal de bord, asa ca dau detalii, tot ce va intereseaza. Timp pe drum (am fost cu masina), benzina, temperaturi, kilometri, impresii, radare, etc. Dar nu acum. Acum lasati-ma sa stau putin bosumflata si sa-mi plang de mila, ca si cum as fi singura care trebuie sa munceasca pe lumea asta.

6 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Dia, mai suntem si noi pe aici, hai ca n-o sa fie chiar asa de greu sa stai singura, o sa vezi, vii pe la mine jucam „joc”…..iesim la plimbare in weekend!
    Oriucum, o sa gasesti si partea buna la „sunt singura”! Stiu eu!PUPIC!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    nu-s singura 🙂
    sunt doar fara umf aproape 😦

  3. 3
    nlive Says:

    incerc, poate de data asta si merge.
    oricum nu esti singura si oricum ti-e aproape oricine e in sufletul tau

  4. 4
    dani Says:

    cine e umf?

  5. 5
    teribilisimo Says:

    umf e umflatul meu alintat. si ruda cu worf, klingonianul, uneori. veri dupa tata, numai in serile fara luna.

  6. 6
    dani Says:

    aha, jmekerul mic si negru 😛


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

