Plec spre casa

Azi (sau mai bine zis maine, ca e dupa miezul noptii) zbor spre casa. Abia astep, dar intr-un fel as mai ramane… E asa de placut sa iesi seara in tricou in curtea din spatele casei, langa curmal, sa privesti lacul si luminile de pe plaja, sa ti se faca putin frig de la vantul care bate dinspre mare… Nu destul de frig incat sa trebuiasca sa te imbraci, totusi… Ce superba e iarna in Dubai.

Bine ca n-am ajuns vara. Pe cat de superba e iarna, pe atat de sufocanta e vara. (Spun si eu din auzite, va dati seama) Inainte sa ajung la aeroport la noapte, am in plan sa mai fac o oprire pe plaja, sa iau cu mine sentimentul asta de libertate si salbaticie pe care mi-l da marea de fiecare data cand o vad. Imi fac provizii pentru cand ajung la gheturile de acasa.

Si totusi abia astept sa ajung si acasa… La zapezile mele. Frig, dar acasa. Craciun, familie, prieteni si tot ce ma face pe mine eu.

4 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    aide bre,noi muncim aici la racoare si tu te destrabalezi la tropice pe-acolo sa ne faci poftaaaa? 🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    si eu tot la racoare sunt, ca stau in casa, cu aer conditionat… 😛 😛

    lasa ma, ca vin si eu la munca si la frig, destul soare, cald, plaja si vacanta!

  3. 3
    Alex Says:

    dar chiar vrea sa ne enerveze fata asta…las ca vezi tu cand ajungi…te-am trecut absenta si la dublu la ping-pong…na! sa iti mai arda de tari calde:P

  4. 4
    teribilisimo Says:

    stai, stai! pai vorbisem cu costi sa-mi ia locul la dublu… n-a zis nimic? Nu a facut echipa cu Iulian?


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

