Poze – ‘dubla 1’

Asa, avem poze noi calde si proaspete, de ieri. Nu le mai comentez, ca n-am ce. Sunt pur si simplu ca sa va faceti o imagine de ansamblu despre doua coltisoare de Dubai. Coltisorul ‘business’ in care oamenii vin la munca, dar care e frumos decorat sa nu se plcitiseasca, si Coltisorul de pe langa plaja, cu cladiri de apartamente cu 50 de etaje construite la 50 de metri de mare. A, si pentru don’soara care cerea macarale intr-un comentariu, o poza special pentru ea, numai cu macarale. Desi si prin celelalte poze mai sunt cate una doua macarale, ca nu scap de ele!

Pai.. sa intre pozele! Motor!

  

   

 

 

 

 

si… seara am vrut sa mergem la patinoar, iar eu voiam sa vad pinguinii dansatori. Am prins pinguinii in ultimele 2 minute de dansat, dar le-am tras o poza rapid, insa pe patinoar nu ne-a dus fiindca… parea patetic si mic, iar gheatza de unde? Era un fel de plastic ud, pe care probabil ca alunecau patinele, dar nu ca pe gheatza. Oricum, am poza cu pinguinii, asa de la departare si cu zoom, dar este. Si inca o poza cu Burj al Arab cum se vedea, noaptea, luminat, printre curmali impodobiti pentru Craciun cu luminite, de pe terasa unde am fost la o cafea si-un suc.

  

Si macaralele! Sa nu uit macaralele!!

4 Comments »

  1. 1
    dani Says:

    misto poze, te-ai dus cu gagicutu?🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    crezi ca ma duceam singura pe la arabi?🙂

  3. 3
    Simone Says:

    De ce teribilismo sa nu mergi singura la arabi?? Eu una ma simt mai sigura aici decat in oricare oras din Europa unde nu prea poti sa iesi asa, de nebuna, sear de una singura!! Dar de’ asa e cu ideile preconcepute.

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Asa-i, Simone🙂 Ai dreptate. Sentimentul de securitate pe care ti-l da orasul ala nu cred ca l-am mai avut altundeva, iesind noaptea pe strazi.
    Chiar sunt convinsa ca e cel mai sigur loc in care am fost.

    Doar pedalam pe o conceptie veche. Mai mult de amuzament.🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

