Poze din tarile calde

Vedere din curtea din spate

Vedere din curtea din spatele casei (click pentru a vedea poza mai mare)

Palmierul din curte

Palmierul din curte (click pentru a vedea poza mai mare)

Partia de ski

Partia de ski din Mall of the Emirates (click pentru a vedea poza mai mare)

Mos Craciun in Dubai, la -4 grade

Mos Craciun in Dubai, la -4 grade

Eram si eu pe acolo

Eram si eu pe acolo!

Hotel Jumeirah

Hotel Jumeirah

Camila la Hotel Jumeirah

Camila la Hotel Jumeirah

Spate Hotel Jumeirah

Spate Hotel Jumeirah

Hotel Jumeirah ascuns

Hotel Jumeirah ascuns

Helipadul de pe Burj al Arab

Helipadul de pe Burj al Arab

Hotel Burj al Arab

Hotel Burj al Arab

Burj al Arab si-un gard

Burj al Arab si-un gard

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah – un Mall cu aspect de bazar arabesc vechi si apa in jur. Urmatoarele cateva poze sunt din mall si din afara lui.

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah

Medinat Jumeirah

Si o poza frumoasa, fara valoare informativa, ca nu va spune nimic de Dubai, e doar frumoasa si-mi place mie mult:

Medinat Jumeirah

Joi mai pun alte poze. 🙂

*acest subiect a fost editat fiindca nu aveam timp sa caut cum sa fac pozele sa arate frumos. acum am reusit. fiindca n-am alceva mai bun de facut la 1 noaptea.

3 Comments »

  1. 1
    sakuragirl Says:

    Si macaraua? Macaraua unde e?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    daca ai sti cat am evitat macaralele alea… abia daca poti sa faci poze fara sa apara ele 🙂

    daca am pe aparat, pun o poza cu macarale la urmatoarea sharja de poze 🙂

  3. 3
    ViesseGak Says:

    czemu nie:)


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

