Bradul nostru-i cel mai tare, mai dorule mai!

Vine Craciunul si isi cere drepturile, asa ca ne-am apucat de impodobit brazii. Adica bradul. Vorbesc de bradul de la serviciu.
Am hotarit in echipa ca noi trebuie sa facem brad mai frumos decat celelalte departamente, asa ca am facut un plan de razboi. Mai intai am asteptat in transee sa adunam informatii despre miscarile inamicului. Am vazut brazii lor si apoi am hotarit ca se poate. Al nostru o sa fie mai mare si mai frumos. Ne trebuie brad de 2 metri.

O saptamana mai tarziu, dupa prezentarea mai multor tendinte si idei creative pentru impodobirea Pomilor de Craciun si cu fonduri speciale de la UNESCO si ONU pentru departamente lipsite de brazi in preajma sarbatorilor in buzunar, am plecat in misiune de capturat globuri. Numele secret al misiunii: „Bradul nostru-i cel mai tare, mai dorule mai!”

Echipa formata din trei infanteriste de asalt si un pilot de elicopter a ajuns cu bine, evitand zonele fierbinti, pana intr-una din junglele producatoare de globuri. Acolo am adoptat o tactica expectativa si de cautare, dandu-ne drept „localnici” si incercand sa pacalim globurile sa vina singure in cosul nostru. Datorita experientei echipei tactica ne-a reusit pe deplin, astfel incat nici un glob n-a opus rezistenta. Au venit mai multe decat ne asteptam chiar, dar am eliberat inapoi pe rafturi pe cele de care nu aveam nevoie inapoi la baza.

Cu bradul a fost ceva mai dificil. S-a impotrivit punerii in cos, sub cos, pe cos si unde am mai vrut noi sa-l punem. Dar anii de practica ai echipei in astfel de lupte corp la corp cu obiectele rauvoitoare si-au spus cuvantul si aici si bradul a fost bine inchis in cutie si legat fedeles. A fost greu sa-l facem sa inteleaga ca noi vrem de fapt sa-l eliberam de sub tirania sub care nici nu stia ca traise pana atunci, dupa bunul model al trupelor americane de eliberare, dar dupa ce a inteles a venit de bunavoie. Din pacate ne-am dat seama cand a iesit din cutie ca nici vorba de 2 metri si 10, cat ni se prezentase el in CV. La privirile noastre uimite ne-a raspuns de la inaltimea lui de 190 de cm cu tot cu suport ca brazii de 2 si 10 au fost deja racolati si ca probabil ca vor mai veni din alte provincii, dar maine. Fiindca nu puteam risca inca o misiune sub acoperire doar pentru 20 de centimetri de brad, si fiindca ne-a placut prea tare dispunerea acelor lui, l-am luat pe el si l-am numit Teh Brad.
(asta pentru cine nu stie e un fel de limbaj incult intentionat de internauti care in loc de The scriu Teh si dintr-un typo marunt dar frecvent a devenit lege ca Teh Brad e mai smecher de 10 ori decat The Brad – ca sa stiti de ce se numeste Teh Brad)

Pe drumul inapoi spre baza, elicopterul a facut o scurta escala pentru a elibera cateva funde mari si rosii de sub dominatia altor tirani care le tineau pe rafturi. Cu o mica intarziere si dupa o binemeritata si absolut necesara trecere pe la popota unitatii, echipa s-a intors la baza cu misiunea indeplinita. Avem brad, globuri, banda aurie, funde rosii si mari, fundite rosii si mici, beteala subtire, agrafe colorate si bomboane de pom. Si cu un efort de echipa am reusit si contopirea tuturor obiectelor mentionate in aceasta chintesenta de semnificatie si culoare care este Teh Brad Impodobit.

Teh Brad Impodobit este acum obiectiv turistic, pentru moment gratuit, si care are si misiunea grea de a supraveghea buna desfasurare a turneului de tenis de masa care a debutat cu un meci de mare exceptie si devotament intre mine, Teribilisimo, si necrutatorul Nemo. Nu va mai povestesc meciul fiindca deja am scris prea mult, dar va spun ca dupa o crincena, lunga si obositoare migratie continua a ghiulelei albe intre cele doua palete (aici mi-am asumat licenta poetica, fiindca mingea de tenis era portocalie), Nemo a reusit sa castige al 5-lea set cu doua puncte avans si s-a calificat mai departe in meciul cu Cocostircul Trifazat.

Hai Cocostircul !  (Trifazat, desigur)

PS: Am vrut sa scriu despre „tarile calde” acum ca tocmai am ajuns, dar a iesit postul asta in loc. Urmatorul va fi despre ajungerea in „tarile calde”

Lasă un răspuns

