Aiureli

Fiindca inca n-am plecat de la serviciu si fiindca oricum nu ma grabesc, am intrat sa raspund la un comentariu al unui mare (la propriu) si onorabil bucatar care se da rotund (cam este) ca stie cum sa faca salata. ba mai mult, si cum se creste!

Si daca tot am intrat, am aruncat  un ochi si pe cautarile de ieri si azi de pe google care mi-a aruncat vizitatori anonimi dar bineveniti pe blog. Va zic imediat, dar intre timp… am constatat ca wordpress s-a gandit sa faca un cadou de sarbatori utilizatorilor romani si sa le dea o interfata in anglo-romana pura, din care citez, la intamplare, categoriile dupa care se poate face statistica: „Days, Saptamani, Months”. Sau meniul de administrare: Dashboard a devenit Panou, Write a devenit Scrie, dar Presentation a ramas in engleza. Cum ziceam, Angloromana pura.

Asa, sa revenim la cautari. De „antena satelit” si „cum se sparg satelitii” n-ar trebui sa mai zic nimic, deja cred ca numai de sateliti se vorbeste la mine pe blog. Apropo, satelitii se sparg ca geamurile la Audi – foarte greu. Dar astea sunt deja banale. Avem in schimb „retete de prajituri” (si inca le voia cu poze! Auzi, ala de se dadea rotund cu salata de mai sus, baga repede o reteta de prajituri cu poze ca si comentariu, sa aiba lumea ce citi), „precipitatii” (probabil ca voia sa ajunga la weather.com si nu stia cum ii zice), „spiridusi irlandezi”(n-avem, decat autohtoni)…

Umm… cam atat… ma duc la ping pong (ma antrenez pentru campionatul firmei – tineti-mi pumnii. va zic maine mai multe de campionat)

1 Comment »

  1. 1
    cuacavete Says:

    meri la mine si gasesti despre aikido
    dupa ce manci bataie, la cetz mai tre si salata si desert si alte porcarii?
    berea e la putere


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

