Lupu’-si schimba parul

Iar blogul isi schimba designul.

E o tema craciuneasca, iar Craciunul ma invadeaza de aproape o luna. Inca nu e decembrie, dar Craciunul e peste tot. Va povestesc alta data de invazia asta continua, acum doar voiam sa stiu cum va place tema asta. Are scris mare, culori calde si brazi in sezon. 🙂

 Si ca sa nu las un articol asa despuiat, hai sa si spun ceva in el. Am umblat prin administrarea blogului o vreme, cat am ales tema asta si m-am uitat ca un copil in fata unui tablou de luminite: „asta ce face? dar asta? si asta? pot sa apas asta?”. Am ajuns sa vad statistici si am aflat ca azi a fost cea mai obositoare zi din viata blogului meu. A avut 68 de vizitatori si deja a ramas fara dulceata si serbet. Mai are doar niste bomboane de ciocolata, dar daca vreti sa-l mai vizitati azi, ar fi bine sa nu intarziati mult, ca pare somnoros rau. Nu e obisnuit cu vizite multe.

Am ajuns si la cuvintele pe care le cauta oamenii in google de nimeresc pe blogul meu. Pe langa vreo patru feluri de cautari dupa „satelit”, „antena satelit” sau cum se vede el din satelit (iti zic eu, foarte, foarte mic), am cautari dupa „povesti cu crocodili”, „de ce imi scrie tastatura singura”, dar cea mai tare dintre cautari este „cultivare salata verde”.

M-am gandit ca ar trebui sa scriu cate un articol pentru fiecare din aceste probleme spinoase prin care s-a ajuns pe blogul meu. Macar sa gaseasca si oamenii raspunsuri. Trebuie sa studiez putin pentru cultivarea salatei verzi, dar stiu deja de ce ii scrie tastatura singura – am scris in articolul dinainte: piticii de calculator sunt de vina!!!

1 Comment »

  1. […] Cultivare salata verde Fiindca a fost cea mai amuzanta cautare dupa care s-a ajuns pe blogul meu, am zis ca ma documentez si scriu un articol serios (cat pot eu de serios, nu mi-o luati in nume de rau daca nu-mi iese, intentia conteaza) despre cultivarea salatei. Daca nu stiti despre ce vorbesc, vedeti ultimele doua paragrafe din articolul cu lupul si parul.  […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

