Gogosi

 Sunt o gospodina mirifica. Nu-mi vine nici mie sa cred uneori. De fapt, de cele mai multe ori nu-mi prea vine sa cred. Si nici nu prea imi dau multe motive s-o fac. 🙂 Tocmai mi-am luat conserve cu mancare deja facuta – sarmale (ok), ciorba de pui (yuck!), fasole batuta (inca n-am incercat) pe care nu trebuie decat s-o pun la incalzit… Ce gospodina adevarat ar face asta? Asa, deci cum zice titlul… vand gogosi 🙂

 In capul meu „gospodina” are ca cel mai apropiat sens „bucatareasa”. Si bucatareasa… nu-s. Imi ies uneori incercarile culinare, ce-i drept, dar apelez la consultanta de specialitate.

 Eh, dar uneori ma apuca bucatareala. Fac niste prajituri grozave. Numai cand am chef, si se intampla destul de rar, dar fac. N-a fost cazul azi.

 Azi am apelat la gogosile instant. Ca sa ma pot da mare ca am facut si eu o data in viata gogosi. Dar nu cred ca va ramane un eveniment unic, fiindca mi-au iesit prea bune 🙂 If i do say so myself! 🙂

 Sa va dau reteta? Se cumpara cutia cu prafuri de gogosi, se amesteca cu apa calduta asa cum scrie pe cutie (partea in romana, ca aia in araba n-am citit-o), se pune la dospit 45 de minute si apoi se iau gogosile cu lingura si se pun in ulei incins. Si se mai si scot, ulterior.

 Mi-au iesit bune. Totusi, a doua oara nu mai cumpar prafuri de gogosi. Asta fiindca am citit si eu pe cutie sa vad ce e inauntru – faina, zahar, sare si un plic de drojdie. Si-atat. Apa am pus-o eu, de la mine. Si ce, nu ma pricepeam sa pun si restul? Dar mi-a fost lene… Astea pareau mai instant 🙂

 Si in timp ce scriam gogosile de mai sus am avut o discutie cu un bun prieten care se plictisea in tren, din care pun aici un fragment:
Eu: ce faci la cluj?
B: stagiu aikido
Eu: te duci tocmai la cluj pentru bataie?
B: ihi
Eu: nu-ti puteai gasi pe cineva sa-ti dea aici in bucuresti?
Eu: masochist ce esti
B: plm, da am subiect de blog luni
B: hihi
Eu: clar, merita sa iei bataie ca sa ai subiect de blog
B: vezi? stiam ca mantelegi
Eu: lasa eu nu ma implic atat, eu doar fac gogosi 🙂
1 Comment »

  1. 1
    cuacavete Says:

    domle…poi daca ma plictiseam


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

