Lazy sunday si Apa de par

De ceva vreme incercam, eu si umf, sa avem o lazy sunday adevarata, in care sa nu facem nimic, sa nu iesim din casa, sa stam degeaba, sa citim, sa stam pe net, sa ne uitam la tv, sa mancam, sa facem bai lungi si fierbinti, cu spuma multa si mirosind a lemn de santal si nu mai stiu ce… (bine, asta cu spuma multa si baie fierbinte cred ca numai eu o voiam, fiindca umf zice ca vreau sa-l oparesc cand vede ce fierbinte imi dau eu apa, dar in sfarsit, intelegeti voi ideea).

Ieri am reusit in sfarsit, dupa saptamani de incercari, ieri am lenevit. Toata ziua. Doar ca… pana seara. Pentru ca, din motive elucidate doar partial, am ramas fara paine. Okeeeey, okey! Era vina mea, eu am mancat toata painea! Mi-era foame, ce era sa fac?

Important e ca am ramas fara si asta a nascut o problema spinoasa: stam fara paine, sau mergem sa luam? Ne-am decis pana la urma sa mergem, si dupa 3 ore si vreo 25 de minute eram gata de plecare. (era lazy sunday totusi, nu se putea sa ne miscam mai repede…)

Am ajuns la un market din apropiere si am luat paine. Pe langa paine am mai luat si cateva nimicuri, acolo, astfel incat la iesire aveam doua sacose supraponderale, pline cu diverse chestii comestibile, si doua paini care abia mai incapeau deasupra.

Dar asta nu e vina mea. Abia cand am ajuns la market mi-am dat seama ca acasa nu aveam nici struguri, banane, prune rosii italiene, sarmalute cu carne la conserva, sarmalute de post la conserva, fasole de post si fasole cu costita, ciorba de pui, toate la conserva, deja facute, care nu mai cer nimic de la mine decat sa le incalzesc. Mai imi lipseau si vreo 15 cutii de iaurt cu variate fructe, inca o cutie de lapte, in caz ca se termina cel de acasa, si vreo 10-15 alte produse de stricta trebuinta despre care nu stiam ca imi lipsesc pana sa ajung acolo.

Intre raftul cu lactate si muntele cu apa minerala, in continuarea nou aparutului raft cu bomboane de pom (am reusit eroic sa evit sa-mi iau bomboane de pom de acum), am vazut ceva interesant. Apa cu aroma de mar, de piersica si de par. /:) „De par??!” ma intreb eu cu uimire, „Oare cu ce sampon o fi spalat parul ala? Daca avea matreata? Mai bine lasa, iau de-astea ‘cu iz natural’, de mar si de piersica”.

Am incercat apa cu aroma de mar. E.. dulce si putin acidulata, dar nu cu acid carbonic, scrie clar pe sticla, sa nu  cumva sa cred ca e carbonic, e acid citric. Tot vag acidulata e ca si cum nu s-au hotarit daca s-o faca plata sau nu.. Si are extract de aloe vera. Si… aroma de mar.

Oare ce ce mi s-a parut mie necesar sa incerc apa cu aroma si gust dulce? Si totusi… apa de par o fi mai buna…? 😀

Lasă un răspuns

