Multe luni inainte!

Adica un fel de Multi ani traiasca!

E prima luna! Si Nasu’ Andrei e cel care mi-a spus ca blogul meu a facut o luna. Fix o luna! E 22 noiembrie.  (Nota: daca nu stiti cine e nasul andrei, dati click pe „about” si vedeti anume cum a luat fiinta blogul asta)

Si cum a ajuns nasu’ andrei sa se uite de cand e blogul meu? fiindca se face un concurs la care vrea sa particip, se dau mini-laptopuri la bloggeri, daca fac un slogan si eventual un fel de review fara obiectul muncii pentru Asus eee PC, ala mic si rau de vrea sa bata OLPC-ul. (proiectul One Laptop Per Child, pentru cine nu stie, versus Asus Eee PC, amandoua ieftine, usoare si de fapt mai scumpe de doua ori decat s-a estimat initial, dar totusi ieftine) Si o conditie la concursul asta e sa ai blog de cel putin o luna.

Am tot incercat eu sa gasesc motive de ce nu vreau sa particip: ba ca nu ma voteaza nimeni, ba ca nu am blog de o luna inca (se pare ca am gresit aici), ba ca il votez eu pe el, numai sa ma lase in pace… (se pare ca nici el nu participa, asa ca nu-mi merge nici asa)

Si deci, ce vrea Nasu’ Andrei de la blogul meu? Vrea sa-l scoata la produs!!! Si sarmanul n-are decat o luna! Si fiindca ma tot streseaza de 10 minute incoace, ba chiar a si citit toate regulile si mi-a demolat toate argumentele pe care le-am ridicat pana acum, am sa trimit blogul „la produs”, dar cu o conditie: daca imi face el slogan pentru Eee PC si se preocupa de campanie🙂 Pai macar sa aiba si blogul meu un sprijin acolo, doar nu degeaba are Nas.

Lasă un răspuns

