Leapsa a ajuns

Dar nu mai pleaca 🙂

Asa cum ii ziceam lui Andrei, odata ajunsa Leapsa la mine, o iau ostatica. O sa zici ca-s inumana, dar gandeste-te altfel: s-o fi plictisit oricum sa tot treaca de la unul la altul ne’ntrerupt; o fi si ea obosita, vrea sa aiba si ea un loc unde sa fie acasa… Asa ca de voie de nevoie, ramane aici. N-o trimit mai departe.

Dar cel putin sa fac ce-mi cere Leapsa asta, sa-mi amintesc ce carte am citit si ce carte citesc acum. Hmm… ultima carte terminata e „O mie noua sute optzeci si patru” a lui George Orwell (fiindca mi-am amintit ca am vazut cand, cand eram mica, filmul si mi s-a parut greu si sumbru, cu societatea totalitara si atotputernica…)

Iar acum citesc ceva mai amuzant si tare cinic, tot despre societate -ceva mai apropiata de realitatea curenta de data asta-, dar in tablete mici, cat un hap obisnuit 🙂 „Intoarcerea pungutei cu doi bani” de Cip Iesan (cartea am luat-o cu 4 lei de la Polirom, pe langa alte carti pe care n-am apucat inca sa le incep – asta avea si poze, caricaturi, glumite… ca pentru copii mari, asa ca a fost prima, si nu regret)

2 Comments »

  1. 1
    Cip IESAN Says:

    Ma bucur sa aflu ca ti-a placut „Intoarcerea pungutei…”. Tocmai am scos inca o carte, „Mersul trenurilor” se cheama, a aparut prin librarii acum o saptamina. Cred ca se gaseste tot la standurile Polirom, desi e editata de Ziarul de Iasi (la care lucrez) si Obiectiv de Suceava (la care colaborez). Polirom se ocupa cu distributia. Personal, n-as putea spune care imi place mai mult, e raportul parintelui cu copiii sai. Si mai am o carte, mai veche (2003), „Vaca la bariera”, s-ar putea sa se mai gaseasca si ea. Lectura placuta!
    Cip IESAN

    ciprian_iesan@yahoo.com

  2. […] perfecta cu intoarcere de 180 de grade, am uitat cu totul de FSM si am zis sa anunt ca uite, aici: https://teribilisimo.wordpress.com/2007/11/07/leapsa-a-ajuns/#comments am comentariul de la Cip Iesan. […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

