Amenintare administratoriceasca

Ajung aseara acasa si gasesc un biletel in usa: 

 „Va rod dati indexul de la AR + AC”

Ce-i drept, am uitat sa pun in casuta postala a administratiei hartiuta cu indexul si consumul de apa pe luna asta, dar chiar sa ma roada?! N-am intarziat decat doua zile! Si parca nu se auzise de canibalism in partile astea.

Totusi, n-am mai stat pe ganduri, am citit repede contoarele si am pus in cutia postala rezultatul. Poate ca gresise litera si amenintarea era ivoluntara, dar tanti care se ocupa de administrare e destul de rotunda… nu vreau sa-mi asum nici un risc.

2 Comments »

  1. 1

    Ai noroc. La mine pe usa de la intrarea in scara blocului se lafaia mai acum vreo 4 luni una bucata hartie cu urmatorul text:

    „Rugam fumatorii sa nu mai arunce peturi pline cu chistoace in curtea blocului. Avem in vedere apartamentele 7 si 8. ”

    Ghici ce: eu stau la 8… WTF? arunc chistoacele direct pe geam, ce rost ar avea sa le bag in PET-uri ?!?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Hehe 🙂 Administratori si vecini domle… Te astepti la orice de la ei si nu te vor dezamagi.
    Noi cand ne-am mutat am renovat putin spatiul. A durat mai mult, cam o luna jumatate, dar un an mai tarziu, cand au vazut babele curioase un sac cu moloz lasat de cine stie cine la usa blocului, ghici cine s-a trezit luat la trei pazeste: „n-ati mai terminat cu mutatul?”.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

